BREAKING

0

Cyta: Από τους πρώτους οργανισμούς στον κόσμο με πιστοποίηση ISO 18295-1:2017

cyta iso

Το Κέντρο Τηλεξυπηρέτησης Πελατών της Cyta ανανέωσε την πιστοποίηση του Διεθνούς Πρότυπου για την Εξυπηρέτηση Πελατών ISO18295-1:2017, καθιστώντας τη Cyta τη μοναδική εταιρεία στην Κύπρο και μια από τις λίγες εταιρείες παγκοσμίως που έχουν καταφέρει να εξασφαλίσουν και να διατηρήσουν τη συγκεκριμένη πιστοποίηση.

Η Πρόεδρος της Cyta, κ Ρένα Ρουβιθά Πάνου, παρέλαβε το σχετικό πιστοποιητικό από τον Υπουργό Οικονομικών, κ. Χάρη Γεωργιάδη, στην ετήσια Εκδήλωση Ποιότητας 2019 που διοργανώθηκε την Τετάρτη, 26 Ιουνίου 2019, από τον Κυπριακό Οργανισμό Τυποποίησης (CYS) και την Κυπριακή Εταιρεία Πιστοποίησης.

Το ISO 18295-1:2017 είναι ένα νέο διεθνές πρότυπο στην εξυπηρέτηση, το οποίο καθορίζει τις προϋποθέσεις που πρέπει να πληροί ένα Κέντρο Τηλεξυπηρέτησης Πελατών, προκειμένου να διαχειρίζεται συνολικά, ποιοτικά και αποτελεσματικά τα αιτήματα που αφορούν στα προϊόντα και τις υπηρεσίες μιας εταιρείας και τα οποία φτάνουν κοντά της μέσω των διαθέσιμων ηλεκτρονικών καναλιών επικοινωνίας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2017 η Cyta έγινε η 1η εταιρεία παγκοσμίως που πιστοποιήθηκε με το συγκεκριμένο πρότυπο. Φέτος, επαναξιολογήθηκε και ανανέωσε επιτυχώς την πιστοποίησή της, η οποία προστίθεται στον μακρύ κατάλογο διεθνών αναγνωρίσεων και πιστοποιήσεων που διαρκώς επιτυγχάνει ο Οργανισμός, ξεκινώντας από το 1998 με το  ISO 9001 για Διαχείριση Ποιότητας, μέχρι το πιο πρόσφατο ISO 27001 για τα Κέντρα Δεδομένων (Data Centers).

Το Κέντρο Τηλεξυπηρέτησης Πελατών της Cyta εξυπηρετεί τους πελάτες του Οργανισμού, μέσω τηλεφώνου, φαξ, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, Live Chat και κοινωνικών δικτύων (Facebook, Twitter, Cyta Forum). Διαχειρίζεται αιτήματα παραγγελίας, υποστήριξης και παροχής πληροφοριών σχετικά με όλα τα προϊόντα και υπηρεσίες της Cyta, καθώς και αιτήματα πληροφοριών καταλόγου.

0 Comment