BREAKING

0

Cyta: Ενισχύει τις επιχειρήσεις στην αντιμετώπιση των διαδικτυακών επιθέσεων

Ισχυρά εργαλεία για την προστασία της διαδικτυακής λειτουργίας και επικοινωνίας των επιχειρήσεων από   κακόβουλες διαδικτυακές επιθέσεις παρουσίασε η Cyta, σε εκδήλωση που έγινε την Τετάρτη 7 Ιουνίου  2017 σε κεντρικό ξενοδοχείο της Λευκωσίας. Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, που για ευνόητους λόγους ήταν «κλειστή» για το κοινό και τα ΜΜΕ, αναλύθηκαν διεξοδικά οι διάφορες μορφές διαδικτυακών επιθέσεων καθώς και οι επιπτώσεις στην εικόνα, λειτουργία και την οικονομική ευρωστία των επιχειρήσεων, ενώ έγινε αναφορά στα μέτρα που μπορούν να ληφθούν από τις επιχειρήσεις για την αντιμετώπιση τέτοιων κακόβουλων περιστατικών. Όπως επισημάνθηκε, οι διαδικτυακές επιθέσεις αποτελούν όλο και πιο συχνά λόγο για τον οποίο  καταρρέουν η λειτουργία  και οι δραστηριότητες μιας επιχείρησης.  Περισσότερο επιρρεπείς, είναι επιχειρήσεις/ οργανισμοί, που χάκερς επιθυμούν να  πλήξουν για να προκαλέσουν απώλεια των δεδομένων και εσόδων, να ζητήσουν λύτρα και να διαβάλουν την αξιοπιστία της μάρκας και την εμπιστοσύνη των  πελατών τους.

IMG_7029 (Copy)

Η Πρόεδρος του Συμβουλίου της Cyta, κα Ρένα Ρουβιθά Πάνου, μιλώντας στο πλαίσιο της εκδήλωσης, τόνισε πως η Cyta, πρωτοπόρος στον νευραλγικό τομέα των τηλεπικοινωνιών, προχωρεί αυτή την περίοδο σε μεγάλα και ιδιαίτερα σημαντικά έργα αναβάθμισης και νέων υποδομών. «Έργα που σύντομα θα αλλάξουν το τοπίο των τηλεπικοινωνιών στην Κύπρο, ανοίγοντας νέους ορίζοντες ποιότητας, και ταχύτητας επικοινωνίας. Η Cyta δυναμώνει και κάνει πράξη την υπεροχή της στην τεχνολογία, για να αντιμετωπίσει με επιτυχία τις νέες προκλήσεις στο χώρο της".

IMG_7088 (Copy)

Από την πλευρά της η Διευθύντρια Επιχειρηματικής Αγοράς της Cyta, κα Μαρία Δάμαλου, έκανε αναφορά στην πάγια στρατηγική του Οργανισμού να βρίσκεται πάντα στο πλευρό των επιχειρηματικών του πελατών, ως στρατηγικός τους συνεργάτης, αξιοποιώντας τις διαχρονικές του δυνάμεις, και συγκεκριμένα την τεχνολογική υποδομή, το ισχυρό διεθνές τηλεπικοινωνιακό δίκτυο, το  έμπειρο και ικανό ανθρώπινο δυναμικό, την αξιοπιστία και το ψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης.

Η κα Δάμαλου, αναφέρθηκε, επίσης, στα έργα που υλοποιούνται  σε τρεις στρατηγικούς πυλώνες: Την ανάπτυξη νέων ολοκληρωμένων προϊόντων και λύσεων για συγκεκριμένες πελατοψηφίδες,  την προσαρμογή της τιμολογιακής πολιτικής  στα δεδομένα της αγοράς και τη συνεχή αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πελατών, έργα που αποδεικνύουν τη συνεχή στήριξη του Οργανισμού στις επιχειρήσεις.

IMG_7099 (Copy) IMG_7073 (Copy) IMG_7078 (Copy)

0 Comment