BREAKING

0

Cyta Ελλάδος: Πιστοποίηση EFQM Committed to Excellence-2star για την Εξυπηρέτηση Πελατών

cyta hellas 1 EFQM (Copy)

Άλλο ένα σημαντικό βήμα Επιχειρηματικής Αριστείας αποτελεί για την θυγατρική της Cyta στην Ελλάδα, η πρόσφατη πιστοποίηση της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Πελατών της, με τη «Δέσμευση στην Επιχειρηματική Αριστεία – Committed to Excellence – 2 star» του διεθνούς Μοντέλου Επιχειρηματικής Αριστείας EFQM. Το πιστοποιητικό απονεμήθηκε  Cyta Ελλάδος στο πλαίσιο εκδήλωσης «ΑΡΙΣΤΕΙΑ 2015» που διοργάνωσε πριν λίγες ημέρες η Ελληνική Εταιρεία Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ), στο Συνεδριακό Κέντρο «Γ. Κοντογεώργης», στην παρουσία υψηλόβαθμων στελεχών επιχειρήσεων και μελών θεσμικών φορέων. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Cyta Ελλάδος είναι ο μοναδικός παροχέας τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα με τη συγκεκριμένη πιστοποίηση.

cyta hellas 2 EFQM

Ο κ. Γιώργος Αθηαινίτης, Βοηθός Γενικός Διευθυντής της εταιρείας και Διευθυντής Εξυπηρέτησης Πελατών, είπε ότι «αυτή η διεθνής διάκριση είναι η απόδειξη ότι η Cyta Ελλάδος παραμένει αφοσιωμένη και αποτελεσματική στην πελατοκεντρική της φιλοσοφία, συνυφασμένη πάντα με την ποιότητα». Είπε επίσης, ότι  «ένα τόσο πολύτιμο εργαλείο, όπως το EFQM, θα συμβάλει στην επίτευξη του στόχου για διαρκή βελτίωση».

Σημειώνεται ότι η συγκεκριμένη αναγνώριση ακολουθεί χρονικά την εξίσου σημαντική, διεθνή πιστοποίηση της εταιρείας με το ευρωπαϊκό πρότυπο ΕΝ 15838:2009 Customer Contact Centers (Nr. S 000288), για τη λειτουργία των κέντρων τηλεξυπηρέτησής της. Η νέα αυτή επιτυχία αποτελεί συνέχεια σχετικής διάκρισης που πέτυχε η  Cyta Κύπρου, όταν το 2008 είχε εξασφαλίσει 5 αστέρια στο διαγωνισμό για το Ευρωπαϊκό Βραβείο Ποιότητας,  την ανώτερη βαθμίδα αξιολόγησης του διεθνούς Μοντέλου Επιχειρηματικής Αριστείας EFQM.

0 Comment