BREAKING

0

D. ELLINAS FACTORY LTD: επέλεξε το Soft1 Cloud CRM Series 5

Η D. ELLINAS FACTORY LTD, εταιρεία που εξειδικεύεται στο σχεδιασμό και την κατασκευή προϊόντων εξωτερικής και εσωτερικής επένδυσης κτιρίων (όπως περιφράξεις, πέργολες, θυρίδες επίσκεψης, προφίλ και σοβατεπί), επέλεξε τη λύση CRM της SoftOne Κύπρου, για την καλύτερη διαχείριση των δεδομένων του πελατολογίου της.

Η υλοποίηση του Soft1 Cloud CRM Series 5 πραγματοποιήθηκε από τη Futuresys Ltd, πιστοποιημένο συνεργάτη της SoftOne, παρέχοντας στα στελέχη της D. ELLINAS FACTORY LTD τη δυνατότητα διαχείρισης των σχέσεών της με υφιστάμενους πελάτες και προμηθευτές καθώς και εκμετάλλευσης νέων ευκαιριών πώλησης, ανά πάσα στιγμή κι από όπου και αν βρίσκονται.

Η λύση της SoftOne αναβαθμίζει την εσωτερική επικοινωνία της εταιρείας και συγχρόνως την απαλλάσσει από πολύπλοκες γραφειοκρατικές διαδικασίες, βελτιώνοντας αισθητά την καθημερινή της δραστηριοποίηση. Λειτουργώντας στις πλέον σύγχρονες και αξιόπιστες cloud υποδομές, απελευθερώνει τους ανθρώπους του IT από εργασίες συντήρησης, προσφέροντας μέγιστη ασφάλεια και έλεγχο, αυτόματη λήψη backup, καθώς και προηγμένες λύσεις ανάκτησης δεδομένων.

Η κα. Θάλεια Νεοκλέους, Μarketing Manager της D. ELLINAS FACTORY LTD, δήλωσε σχετικά με την υλοποίηση της εγκατάστασης: “Το Soft1 Cloud CRM Series 5 ανταποκρίνεται πλήρως σε όλες τις ανάγκες μας, απλοποιώντας την καθημερινή μας εργασία και απαλλάσσοντάς μας από χρονοβόρες διαδικασίες, όπως το backup και οι μεταφορές εγγράφων από και προς τους πελάτες μας. Παράλληλα, ενισχύει σημαντικά την ευρύτερη δυναμική του τμήματος marketing και συμβάλλει στη δημιουργία νέων ευκαιριών πώλησης.»

Η λύση Cloud CRM της SoftOne βοηθάει βοηθά τα στελέχη της D. ELLINAS FACTORY LTD να οργανώνουν καλύτερα τις καθημερινές του εργασίες, αλλά και να αυξάνουν την αποδοτικότητά τους και κατ’ επέκταση τις πωλήσεις, ενσωματώνοντας μία σειρά λειτουργικών χαρακτηριστικών όπως: Συγχρονισμό με MS Office, Gmail και MS Office 365 για εισαγωγή επαφών, δραστηριοτήτων και μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, έτοιμες ενότητες διαχείρισης καθημερινών εργασιών (όπως τηλεφωνικές κλήσεις, συναντήσεις και emails) ολοκληρωμένη διαχείριση επαφών και λογαριασμών, διαχείριση leads και μετασχηματισμό τους σε ευκαιρίες πώλησης, παρακολούθηση ιστορικού προσφορών και δημιουργία νέας προσφοράς βάσει αντίστοιχης προγενέστερης, ευέλικτη καταγραφή και αξιοποίηση όλων των αναγκαίων στοιχείων για την επιτυχημένη διαχείριση της ευκαιρίας πώλησης κα.

0 Comment

Post a Comment

(required)
(required - never published nor shared)