15.1 C
Athens
Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024
More

    500 εκατομμύρια Android συσκευές κινδυνεύουν από ένα “clickjacking” malware!

    Η εταιρεία Skycure, η οποία ειδικεύεται στον τομέα του mobile security πρόσφατα έβγαλε μία ανακοίνωση, η οποία κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για εκατομμύρια χρήστες, καθώς αυτή τη στιγμή περισσότερες από 500 εκατομμύρια Android συσκευές μπορεί να βρεθούν εκτεθειμένες σε ένα άκρως επικίνδυνο «clickjacking» malware.

    Malware Clickjacking 2

    Η μέθοδος του clickjacking είναι από τις πιο αγαπημένες των hackers, καθώς ουσιαστικά ξεγελάει τους χρήστες στο να πέσουν στη παγίδα να «κλικάρουν» σε ένα link το οποίο φαινομενικά δείχνει αθώο, παρόλα αυτά δίνει τη δυνατότητα σε έναν έμπειρο hacker να αποκτήσει πρόσβαση στο smartphone του χρήστη. Ένα clickjaking malware για να ενεργοποιηθεί απαιτεί πρωτίστως τη χρήση ενός «μολυσμένου website» το οποίο φορτώνει ένα site που εμφανίζεται φυσιολογικό. Μόλις κάνει το λάθος ο ανυποψίαστος χρήστης και κλικάρει στη συνέχεια, ένας hacker μπορεί με ευκολία να κλέψει text-based πληροφορίες και ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα, ελέγχοντας μία σειρά από εφαρμογές, κάνοντας φύλλο και φτερό την ασφάλεια της συσκευής και οδηγώντας τους χρήστες σε πραγματικά δυσάρεστες καταστάσεις…

    Clickjacking Malware 1

    Σύμφωνα με την Skycure, 65% των συσκευών που «φοράνε» Android 2.2 και 4.4 «υποφέρουν» και κινδυνεύουν από το συγκεκριμένο κενό ασφαλείας και όπως αναφέρουν οι υπεύθυνοι της Skycure η μόνη «σωτηρία» σχετίζεται με την αναβάθμιση σε Android Lollipop 5.0. Όπως στις περισσότερες περιπτώσεις έτσι και με την περίπτωση του συγκεκριμένου clickjacking malware, η καλύτερη προστασία σχετίζεται με την μεγαλύτερη προσοχή που θα πρέπει να επιδεικνύουν οι χρήστες όταν εμπλέκονται με content που δεν γνωρίζουν την προέλευση του…

    Πέτρος Κυπραίος
    Πέτρος Κυπραίος
    Tech expert και true gamer στην καρδιά, ο Πέτρος Κυπραίος ξεκίνησε να ασχολείται ως συντάκτης σε κορυφαία περιοδικά του Ειδικού Τύπου πάνω στα video games και στην τεχνολογία, ενώ διετέλεσε επίσης και υπεύθυνος τμήματος παιδικών περιοδικών. Από τη θέση του editorial director το focus του είναι οτιδήποτε digital, όμως του αρέσει να ρίχνει και μια ματιά και στο… lifestyle!

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles