BREAKING

0

ΔΕΔΔΗΕ: Καμένες και χαλασμένες ηλεκτρικές συσκευές; Δείτε πως μπορείτε να λάβετε αποζημίωση!

Τα προβλήματα στο ηλεκτρικό ρεύμα και κυρίως οι αυξομειώσεις στην τάση του ρεύματος ενδέχεται πολλές φορές να προκαλέσουν ανεπανόρθωτες βλάβες στις ηλεκτρικές μας συσκευές. Για αυτό και πολλές φορές ένα UPS είναι «μονόδρομος» και μια σωτήρια λύση (μπορείτε να θυμηθείτε ξανά τo review μας για την αξιόπιστη πρόταση της Schneider Electric), πολλοί είναι οι καταναλωτές, οι οποίοι δυστυχώς δεν έχουν προμηθευτεί αυτού του είδους τη συσκευή. Το αποτέλεσμα λοιπόν είναι αρκετές φορές δραματικό, καθώς με το που επανέλθει το ρεύμα ύστερα από μια διακοπή, με λύπη οι χρήστες διαπιστώνουν ότι οι ηλεκτρικές συσκευές είτε είναι εκτός λειτουργίας, είτε απλώς πνέουν τα λοίσθια μέχρι να «σβήσουν».

Δυστυχώς με την παλαιότητα του δικτύου ηλεκτροδότησης στη χώρα μας τα φαινόμενα black-out είναι σχετικά συχνά, παρόλα αυτά ως καταναλωτές δεν θα πρέπει να αισθάνεστε ότι είστε εντελώς απροστάτευτοι εάν διαπιστώσετε βλάβες στις συσκευές σας ύστερα από κάποια τεχνική αστοχία στο ρεύμα μεγάλης κλίμακας. Σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ, ο οποίος είναι ο κεντρικός Διαχείρισης του Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενεργείας, είναι ο φορέας του ελληνικού δημοσίου στον οποίο θα πρέπει να απευθυνθείτε εάν οι συσκευές σας υπέστησαν ανεπανόρθωτες βλάβες ύστερα από πρόβλημα ή διακοπή στην ηλεκτροδότηση. Μάλιστα, ο ΔΕΔΔΗΕ προσφέρει αποζημίωση στους χρήστες του δικτύου του εάν κρίνει ότι πρέπει να λάβουν χρηματικό ποσό για τις κατεστραμμένες συσκευές τους.

Η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε λοιπόν απαιτεί συγκεκριμένα βήματα και το πρώτο είναι να κατεβάσετε και να υποβάλλετε μια ειδική αίτηση, η οποία ουσιαστικά καταγράφει το αίτημα σας. Όπως θα διαπιστώστε στην εν λόγω αίτηση που φέρει την ονομασία: «Αίτηση Αποζημίωσης» θα πρέπει να γράψετε τα προσωπικά σας στοιχεία (όπως ονοματεπώνυμο, τηλέφωνα επικοινωνίας, οδό, πόλη, e-mail κ.ά) και να περιγράψετε με σαφήνεια το πρόβλημα σας έτσι ώστε να διερευνηθεί στη συνέχεια από τους ειδικούς του ΔΕΔΔΗΕ. Παράλληλα, μην παραλείψετε να γράψετε με ακρίβεια, τον χρόνο και την ημερομηνία που συνέβη το πρόβλημα που οδήγησε στην καταστροφή των συσκευών σας, αναφέροντας τον τύπο τη συσκευής που έχει σταματήσει να λειτουργεί, ενώ καλό θα ήταν (εάν υπάρχουν) να συμπεριλάβετε και μια σειρά έγγραφα, τα οποία θα πιστοποιούν ακόμη περισσότερο το μέγεθος του προβλήματος. Η συγκεκριμένη αίτηση θα πρέπει να κατατεθεί στο τοπικό γραφείο του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή σας από την οποία εξυπηρετείστε.

Σύμφωνα με την διαδικασία που ακολουθείται ο ΔΕΔΔΗΕ αναφέρει ότι:

1. H αίτηση θα πρέπει να κατατεθεί εντός 10 ημερών από το συμβάν

2. Εφόσον διαπιστωθεί ευθύνη υπαλλήλων ή υπηρεσιών του ΔΕΔΔΗΕ από σχετικές πράξεις ή παραλείψεις τους, αποζημιώνει με χρηματικό ποσό, το ύψος του οποίου κρίνεται κατά περίπτωση και αναλόγως της ζημίας που έχει συμβεί.

3. Εάν η βλάβη των συσκευών του καταναλωτή οφείλεται σε τυχαία βλάβη του ουδετέρου αγωγού του δικτύου χαμηλής τάσης σας χορηγούμε, αναλόγως της ζημίας, χρηματικό ποσό έως 600 € ανεξαρτήτως τύπου παροχής.

4. Ειδικότερα, για την καταβολή της αποζημίωσης ή του χρηματικού ποσού θα πρέπει:

    • Να υποβάλουν έγκαιρα την παραπάνω αίτηση αποζημίωσης
    • Να θέσουν στη διάθεσή των εμπειρογνώμων του ΔΕΔΔΗΕ, εφόσον τους ζητηθεί, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό που έχει υποστεί βλάβη, για έλεγχο πριν από την επισκευή τους.
    • Να θέσουν στη διάθεσή του ΔΕΔΔΗΕ, όταν ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου τεκμηρίωσης της βλάβης και του κόστους επισκευής ή αντικατάστασης των συσκευών με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών (τιμολόγια κ.λπ.).

 

Αναλυτικές πληροφορίες για τα όλα όσα απαιτούνται μπορείτε να βρείτε κάνοντας click εδώ.

Κατεβάστε την αίτηση αποζημίωσης από εδώ.

0 Comment