BREAKING

0

Deutsche Telekom @ MWC 2011: Ενιαίο πρόγραμμα για roaming στην Ε.Ε.

Γράφει ο Νίκος Μουμούρης

"Μπορεί να μιλάμε όση ώρα θέλετε για τις τεχνολογίες αλλά, τελικά, αυτό που θέλει ο συνδρομητής είναι μια καλή εμπειρία από τη χρήση", είπε στην αρχή της παρουσίασής του ο CTIO της Deutsche Telekom (DT), Edward Kozel για να αναλύσει αμέσως μετά τι εννοεί.

Αρχής γενομένης από το Μάρτιο και σταδιακά μέχρι τις αρχές Ιουλίου η DT θα εφαρμόσει σε όλες τις χώρες της Ε.Ε. ένα ενιαίο πρόγραμμα για την περιαγωγή δεδομένων. Ετσι, ο ταξιδιώτης θα μπορεί με 1,95 ευρώ ή 4,95 ευρώ την ημέρα να διακινεί 10 και 50 ΜΒ δεδομένων ή, αν το επιθυμεί, να επιλέξει ένα εκ πρώτης όψεως ελκυστικό πρόγραμμα που με 14,95 ευρώ δίνει απεριόριστη πρόσβαση στο διαδίκτυο από την κινητή συσκευή στο εξωτερικό για μια εβδομάδα. Κάποιες λεπτομέρειες όπως πόσο απεριόριστη θα είναι αυτή η χρήση μένει να καθοριστούν τις επόμενες εβδομάδες, το σκεπτικό όμως αυτού του… ομοσπονδιακού προγράμματος περιαγωγής είναι πολύ απλό. Ο χρήστης -λέει η DT- επιθυμεί διαφάνεια, διαθεσιμότητα υπηρεσιών και ευκολία χρήσης. Εύκολο να το πεις,  όπως έχουμε διαπιστώσει πολλάκις στο παρελθόν, δύσκολο να το κάνεις αλλά φαίνεται πως η DT κινείται με μεθοδικότητα προκειμένου να ικανοποιήσει τους συνδρομητές της.

Ο γερμανικός όμιλος πειραματίζεται σε πολλαπλά επίπεδα. Ένα επιθετικό πλάνο ανάπτυξης σημείων ασύρματης πρόσβασης, στο πλαίσιο του οποίου έχουν αναπτυχθεί σήμερα 44.000 wifi hotspots εκτός Γερμανίας και τουλάχιστον 70.000 στο εσωτερικό της χώρας, έχει ως σκοπό να "διδάξει" τη χρήση των κινητών συσκευών. Η DT δοκιμάζει και τα NFC, το κινητό "πορτοφόλι" δηλαδή, υποσχόμενη τις πρώτες εγκατεστημένες λύσεις σε λειτουργία στο δεύτερο μισό του 2011 και "σίγουρα πριν τα Χριστούγεννα" όπως έλεγαν οι εκπρόσωποι της εταιρείας.  Όσο για το LTE, ο Kozel έκανε μια… τρισδιάστατη επίδειξη με online σύνδεση από το περίπτερο στη Βαρκελώνη με τη Βόνη, προσθέτοντας πως η εταιρεία προχωρά στην ανάπτυξη ευρυζωνικών υποδομών μεγάλης χωρητικότητας σε 6 ευρωπαϊκές χώρες.

Τέλος, ο Ed. Kozel στάθηκε σε ένα ακόμα "πείραμα" του ομίλου το οποίο έχει και έντονο ελληνικό άρωμα. Πρόκειται για την εφαρμογή μιας διαφημιστικής εκστρατείας της Cosmote με την  Nokia και με την υποστήριξη της Out There Media, η οποία "έτρεξε" προ μηνών με εξαιρετικά αποτελέσματα. Όπως σημείωσε o Kozel το 46% των αποδεκτών του διαφημιστικού μηνύματος έκαναν κλικ στο link, ενώ το 35% δήλωσε συμμετοχή στον διαγωνισμό. "Είναι σημαντικό να έχουμε μια ενιαία πλατφόρμα στον κόσμο" δήλωσε ο Kozel.

0 Comment