BREAKING

0

Διαδικτυακό Πρόγραμμα Κατάρτισης: Μάθετε πώς θα δώσετε στους πελάτες σας αυτό που θέλουν!

Τη διεξαγωγή προγράμματος κατάρτισης με τίτλο «Δώστε στους πελάτες σας αυτό που θέλουν. Μάθετε πώς. Εξυπηρέτηση πελατών» διάρκειας 14 ωρών, ανακοινώσε Το Κέντρο Παραγωγικότητας. Το πρόγραμμα θα διεξαχθεί διαδικτυακά στις 23/9, 24/9, 29/9 και 30/9/2021 από τις 9:00πμ μέχρι 12:45μμ με ενδιάμεσα διαλείμματα. Το πρόγραμμα κατάρτισης θα εστιαστεί στα πλεονεκτήματα της πελατοκεντρικής προσέγγισης, της σωστής ενημέρωσης του πελάτη, της εφαρμογής αποτελεσματικών τεχνικών ποιοτικών πωλήσεων και τρόπων σωστής εξυπηρέτησης, για αποτελεσματική προώθηση των προϊόντων ή υπηρεσιών της επιχείρησης.

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να κατανοήσουν την έννοια της ποιοτικής εξυπηρέτησης, ώστε να εκπροσωπούν άρτια επαγγελματικά τον οργανισμό στον οποίο ανήκουν. Επίσης, θα είναι σε θέση να αντιλαμβάνονται ξεκάθαρα τις ανάγκες των ανθρώπων τους οποίους εξυπηρετούν, να χειρίζονται αποτελεσματικά δύσκολους πελάτες και να αντιμετωπίζουν εύστοχα τα παράπονα και τις αντιρρήσεις.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων/οργανισμών των οποίων η καθημερινότητα περιλαμβάνει τη διαχείριση και εξυπηρέτηση πελατών.

Το πρόγραμμα εγκρίθηκε από την ΑνΑΔ. Οι επιχειρήσεις/οργανισμοί που θα συμμετάσχουν με εργοδοτούμενούς τους, καθώς και οι άνεργοι, οι οποίοι ικανοποιούν τις προϋποθέσεις της ΑνΑΔ, θα λάβουν σχετική επιχορήγηση.

Το Δικαίωμα Συμμετοχής είναι €130,00 το άτομο. Η Επιχορήγηση της ΑνΑΔ σε επιχειρήσεις/οργανισμούς που συμμετέχουν με εργοδοτούμενούς τους, οι οποίοι ικανοποιούν τα κριτήρια της ΑνΑΔ είναι €104,00 το άτομο. Στις περιπτώσεις αυτές το πληρωτέο ποσό στο Κέντρο Παραγωγικότητας θα είναι €26,00.

Περισσότερες πληροφορίες υπάρχουν διαθέσιμες στην ιστοσελίδα http://www.mlsi.gov.cy/mlsi/kepa/kepa_new.nsf/All/AC68E237E20D36E2C2258447002D49E0

0 Comment

Post a Comment

(required)
(required - never published nor shared)