BREAKING

0

Δεν ήρθες στο 2ο Digital Days για το Google Marketing; Έχασες!

google-marketing

Το μέλλον της διαφήμισης είναι ψηφιακό και όταν μιλάμε για online προβολή, το μυαλό όλων μας πάει σε μία εταιρεία: τη Google. Μπορεί να ξεκίνησε από ένα γκαράζ κάπου στην Καλιφόρνια, ωστόσο η τελευταία έχει φτάσει να διαχειρίζεται ένα τεράστιο κομμάτι της παγκόσμιας διαφημιστικής «πίτας», γεγονός που μεταφράζεται σε κάμποσα δισεκατομμύρια δολάρια! Πώς λοιπόν θα καταφέρεις να ξεχωρίσεις μέσα σε αυτόν τον ωκεανό πληροφοριών και να προβάλλεις την επιχείρησή σου, όχι απλά για… να την προβάλλεις αλλά προκειμένου να φτάσει το μήνυμά σου στους άμεσα ενδιαφερόμενους και εν δυνάμει πελάτες σου;

Αν ήρθες στον χώρο εκδηλώσεων του Public Συντάγματος τη Δευτέρα στις 19:00, τότε σίγουρα αν δεν μπορείς να δώσεις ξεκάθαρες απαντήσεις, θα είσαι σε καλό δρόμο. Το αντικείμενο του 2ου Digital Days (του δεύτερου κύκλου, πάντα) ήταν το Google Marketing:

  • Τι είναι το AdWords, σε ποιους απευθύνεται και τι προσφέρει;
  • Πώς θα δημιουργήσεις λογαριασμό και πώς θα στήσεις την καμπάνια σου;
  • Πώς θα προσεγγίσεις ακριβώς το κοινό σου;
  • Πώς θα μετρήσεις την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας σου και πώς θα συνδεθείς με τα Google Analytics;
  • Τι θέλει να διαβάσει ο επισκέπτης σου;

digital-days-2-maria-georgiou

Ομιλητές ήταν ο Δημήτρης Μανιάτης, ο Γιώργος Καραβάς και η Μαρία Γεωργίου, τις παρουσιάσεις των οποίων μπορείς να βρεις στο site των Digital Days –εννοείται δωρεάν.

Το επόμενο Digital Days διοργανώνεται την προσεχή Δευτέρα, 17 Μαρτίου 2014 και ώρα 19:00 στον χώρο εκδηλώσεων του Public Συντάγματος. Θέμα του: Facebook Unlimited.

Για να δηλώσεις συμμετοχή δεν έχεις παρά να επισκεφθείς τη σελίδα των Digital Days και να κλείσεις από εκεί τη θέση σου. Οι θέσεις είναι περιορισμένες γι’ αυτό βιάσου!

0 Comment