34.5 C
Athens
Τρίτη, 25 Ιουνίου, 2024
More

    Δημόσια συγγνώμη από την Apple για τη διαφήμιση του iPad Pro

    Η Apple παρουσίασε πριν λίγα εικοσιτετράωρα το iPad Pro με M4, το οποίο η εταιρεία περιέγραψε ως το λεπτότερο προϊόν που κατασκεύασε ποτέ. Για να διαφημίσει όλες τις δημιουργικές δυνατότητες που προσφέρει το iPad, κυκλοφόρησε μια διαφήμιση με τίτλο “Crush!” που δείχνει αντικείμενα όπως πιάνο, πικάπ, μπογιά κ.α. να ισοπεδώνονται υπό την πίεση μιας πρέσας. Στο τέλος, μόνο ένα πράγμα παραμένει: ένα iPad Pro.

    Η διαφήμιση ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων, αφού πολλοί ήταν οι χρήστες που εξέλαβαν το μήνυμα ότι οι τεχνολογικοί κολοσσοί “συνθλίβουν”, όπως η πρέσα, κάθε δημιουργική κοινότητα στις μέρες μας. Η Apple μετά την κατακραυγή αναγκάστηκε να πάρει θέση.

    Σε δήλωσή του, ο Tor Myhren, vice president of marketing της Apple, ανέφερε χαρακτηριστικά:

    «Η δημιουργικότητα είναι στο DNA μας στην Apple και είναι εξαιρετικά σημαντικό για εμάς να σχεδιάζουμε προϊόντα που ενδυναμώνουν δημιουργικά όλο τον κόσμο», δήλωσε ο Myhren στο Ad Age. «Στόχος μας είναι να γιορτάζουμε πάντα τους χιλιάδες τρόπους με τους οποίους οι χρήστες εκφράζονται και ζωντανεύουν τις ιδέες τους μέσω του iPad. Δε τα καταφέραμε με αυτό το βίντεο και λυπούμαστε».

    Η διαφήμιση φαίνεται πως προσπάθησε να περάσει ένα μήνυμα με λάθος τρόπο. Ο Hugh Grant την αποκάλεσε «καταστροφή της ανθρώπινης εμπειρίας», ενώ αρκετές ακόμη σημαντικές προσωπικότητες πήραν θέση με σχετικές αναρτήσεις. 

    Σημειώνεται ότι το τέταρτης γενιάς chip της Apple έκανε το ντεμπούτο του στο iPad Pro, γεγονός που αποκαλύπτει ότι η εταιρεία έχει μεγάλες προσδοκίες από τα νέα tablets. Η CPU είναι 1,5 φορές ταχύτερη από την M2, ενώ τα graphics tasks βλέπουν ένα boost έως και 4x. Παράλληλα, η απόδοση διπλασιάζεται καθώς το M4 μπορεί να προσφέρει την ίδια απόδοση με το M2 που βρίσκεται στα iPad Pro του 2022 στη μισή ισχύ. Η Apple αποκάλυψε επίσης αρκετά AI features για το Final Cut Pro και άλλες εφαρμογές.

    Ελένη Σαραντάκη
    Ελένη Σαραντάκη
    Η Ελένη Σαραντάκη είναι δημοσιογράφος και εκπαιδευτικός με πολυετή εμπειρία στο χώρο του τεχνολογικού και τουριστικού ρεπορτάζ. Έχει συνεργαστεί με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα ως αρθρογράφος, ενώ σήμερα είναι αρχισυντάκτρια του περιοδικού της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Greek Hotelier και editor στο τεχνολογικό site Digital Life.

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles