BREAKING

0

E3 2017 - Το Facebook βγάζει "πρωταθλήτρια" της E3, την Sony!

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που έδωσαν στη δημοσιότητα οι υπεύθυνοι του μεγαλύτερου social media network, Facebook, περισσότεροι από 17 εκατομμύρια users σχολίασαν τη φετινή γιορτή του gaming, όπου μάλιστα πραγματοποίησαν κοντά στα 41 εκατομμύρια posts. Sony, Microsoft και Nintendo ρίχτηκαν και στη μάχη του Facebook, η οποία όπως θα δούμε και παρακάτω κρίθηκε υπέρ της Sony...

Facebook Graphs E3 2017 (1)

 

Στο διάστημα που διήρκεσε η E3 2017 από τις 10 Ιουνίου έως τις 15 Ιουνίου (η καταμέτρηση ξεκινάει από το EA PLAY event στις 10/6 και ολοκληρώνεται την τελευταία μέρα της έκθεσης στις 15/6), η Sony συζητήθηκε πιο πολύ από κάθε άλλη εταιρεία, καθώς έπιασε παραπάνω από 250.000 posts. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε η Microsoft με περίπου 200.000 posts, ενώ σε απόσταση αναπνοής από τα 200.000 posts βρέθηκε η EA και το event της EA Play. Τέλος, στην τέταρτη θέση βρέθηκε η Nintendo με 110.000 posts.  Όσον αφορά το game με τα περισσότερα posts, likes και shares ήταν το Star Wars Battlefront 2 (ανακηρύχτηκε επίσης ως το Ε3 game με τα περισσότερα views στο YouTube) με 110.000 posts, shares, comments και reactions, ενώ το ακολούθησαν τα Assassin’s Creed Origins, God of War και Spider-Man που έπιασαν κοντά στα 50.000, ενώ η Facebook «επίδοση» του Super Mario Odyssey ανήλθε στα 30.000. Εκτός από τα στατιστικά του Facebook, ένα εξίσου ενδιαφέρον στατιστικό είναι ότι στο Twitch είχαμε παραπάνω από 5.5 εκατομμύρια ώρες που σχετίζονταν με την προβολή content από την E3 2017.

Facebook Graphs E3 2017 (2)

0 Comment