Η επαυξημένη πραγματικότητα έχει ισχυροποιήσει τη θέση της στην καθημερινότητα των νεότερων κυρίως καταναλωτών και πολλές είναι πλέον οι εταιρείες που τη χρησιμοποιούν για να αναβαθμίσουν την αγοραστική εμπειρία. Πρόσφατα μάλιστα, η Pull&Bear παρουσίασε μια νέα λειτουργία της εφαρμογής της, η οποία επιτρέπει στους χρήστες να δοκιμάζουν ψηφιακά μια συλλογή από ανδρικά παπούτσια.
Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, “η Pull&Bear, η νεανική μάρκα μόδας του ομίλου Inditex, επαναπροσδιορίζει τη δέσμευσή της στην ψηφιακή καινοτομία και εγκαινιάζει μια νέα λειτουργία που απευθύνεται στο πιο νεανικό κοινό της μάρκας. Αυτό το νέο εργαλείο επαυξημένης πραγματικότητας θα επιτρέπει στους χρήστες της εφαρμογής να δοκιμάζουν τις τελευταίες τάσεις της μόδας σε αθλητικά υποδήματα, με απλό τρόπο και χρησιμοποιώντας μόνο την κάμερα του κινητού τους τηλεφώνου”.
Αυτό το εικονικό fitting room, το οποίο είναι ενεργοποιημένο σε όλες τις αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται η μάρκα, είναι διαθέσιμο για περισσότερα από 30 σχέδια παπουτσιών. Μετά από αυτή την καινοτομία, η Pull&Bear θα ανακοινώσει σύντομα την επέκτασή της και στο τμήμα των γυναικείων sneakers.