13 C
Athens
Τρίτη, 19 Μαρτίου, 2024
More

    Είναι το άγχος ο νέος φυσιολογικός τρόπος ζωής; Η πλειονότητα των νέων της Generation Z παραδέχεται ότι αισθάνεται άγχος και συχνά δεν αναζητά συμβουλές για την αντιμετώπισή του

    Μία νέα έκθεση της Kaspersky Lab έδειξε ότι η Generation Z είναι η πιο αγχωμένη γενιά μέχρι σήμερα, με τη συντριπτική πλειονότητα των νέων να παραδέχονται ότι ανησυχούν για κάτι στη ζωή τους και οι περισσότεροι δεν αναζητούν επαγγελματικές συμβουλές που θα τους βοηθήσουν να αντιμετωπίσουν τα άγχη τους. Σύμφωνα με την παγκόσμια δέσμευσή της να μετατρέψει την ανασφάλεια σε ασφάλεια, η Kaspersky Lab έχει ενώσει τις δυνάμεις της με την ψηφιακή φιλανθρωπική ομάδα «The Mix» με στόχο να βοηθήσει τους νέους από όλο τον κόσμο να κάμψουν τις ανασφάλειές τους και να αποδείξουν ότι αυτές δεν αποτελούν εμπόδιο προς την ευτυχία, μέσω της νέας καμπάνιας – #AndOwningIT.

    generation-Z

    Με τον κόσμο τους να κυριαρχείται από διαδικτυακά νέα και social media, σχεδόν η μισή Generation Z (νέοι ηλικίας μεταξύ 13 και 23 ετών) δήλωσαν ότι αισθάνονται περισσότερο ανήσυχοι για την εμφάνισή τους παρά για τη σταδιοδρομία τους, τα χρήματα, την τρομοκρατία και να πέσουν θύματα εκφοβισμού.

    Η έρευνα αποκάλυψε ότι οι ανησυχίες αυτές μπορούν να επηρεάσουν τη συμπεριφορά των νέων, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου με τον οποίο προσεγγίζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Για παράδειγμα, είναι αρκετά συνηθισμένο για τη Generation Z να δημιουργήσει μια πιο κατασκευασμένη ή την τέλεια εικόνα για τον εαυτό τους. Οι περισσότεροι νέοι άνθρωποι ξοδεύουν επίσης έως και μισή ώρα για την επεξεργασία φωτογραφιών και βίντεο των ίδιων προτού τα αναρτήσουν σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, προκειμένου να δημιουργήσουν μια άψογη εικόνα.

    Ένα ακόμη σημαντικό συμπέρασμα είναι ότι τα κορίτσια είναι πιο ανασφαλή από τα αγόρια, καθώς αισθάνονται πολύ πιο ανήσυχα για την εμφάνισή τους. Σχεδόν διπλάσιος αριθμός γυναικών Gen Z-ers, σε σύγκριση με τους άνδρες Gen Z-ers, παραδέχονται επίσης ότι αλλάζουν τις διατροφικές τους συνήθειες (όπως υπερκατανάλωση ή αποχή από το φαγητό) εξαιτίας των ανησυχιών που σχετίζονται με την εμφάνισή τους. Θεματικές όπως η βελτίωση του σωματικού βάρους, η υγιεινή διατροφή και η γυμναστική που αναρτώνται διαρκώς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης οδηγούν τις νέες γυναίκες να αισθάνονται χειρότερα σε σύγκριση με τους νέους άνδρες και οι γυναίκες έχουν παραδεχθεί ότι προτίμησαν να μην παρευρεθούν σε κάποιο κοινωνικό γεγονός τον περασμένο χρόνο λόγω κοινωνικού άγχους.

    Αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι ότι η Generation Z δεν αναζητά βοήθεια σχετικά με το τι πρέπει να κάνει όταν αισθάνεται άγχος ή ανησυχία. Οι περισσότεροι νέοι δεν επισκέπτονται ειδικό για συμβουλές σχετικά με τον τρόπο αντιμετώπισης των ανησυχιών τους. Έτσι, ενώ πολλοί νέοι δίνουν μάχη με τα άγχη τους, δεν είναι σίγουροι για το πώς να αντιμετωπίσουν τα συναισθήματά τους.

    Για να αντιμετωπιστεί αυτό, η Kaspersky Lab έχει ενώσει τις δυνάμεις της με το «The Mix», μια ψηφιακή νεανική φιλανθρωπική οργάνωση που υποστηρίζει τους ανθρώπους ηλικίας κάτω των 25 ετών, για να ξεκινήσει μια νέα εκστρατεία που θα βοηθήσει τους νέους να νιώσουν ασφαλείς. Αυτή η νέα καμπάνια – #AndOwningIt– στοχεύει να βοηθήσει τους νέους να ζήσουν ευτυχισμένες ζωές, ενδυναμώνοντάς τους, ώστε να αγκαλιάσουν τα πράγματα που τους κάνουν να νιώθουν ανασφαλείς και επιτρέποντάς τους να συνειδητοποιήσουν ότι αυτές οι ανασφάλειες δεν αποτελούν εμπόδιο στην ευτυχία τους. Γιατί; Επειδή το πρώτο βήμα για να μετατρέψει κανείς μια ανασφάλεια σε δύναμη είναι να την αποδεχτεί, να συμφιλιωθεί μαζί της και να την κάνει κτήμα του.

    Η εκστρατεία θα υποστηρίζεται από ειδικά κατασκευασμένα μπλουζάκια, με τις πιο κοινές ανασφάλειες που έχουν οι νέοι, ενθαρρύνοντάς τους να αποδεχθούν τις ανασφάλειες τους και να ξεκινήσουν τον διάλογο. Όλα τα κέρδη από την πώληση των t-shirts θα πάνε στο The Mix.

    Η Kaspersky Lab και το The Mix παροτρύνουν τη Generation Z να συμμετάσχει στον διάλογο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με το hashtag #AndOwningIt, καθώς και να αγοράσει ένα μπλουζάκι για να δείξει την υποστήριξή της.

    Στο πλαίσιο της έρευνά της, η Kaspersky Lab παρακολούθησε 1.003 άτομα ηλικίας 13 έως 23 ετών στο Ηνωμένο Βασίλειο για να ανακαλύψει περισσότερα για τις ανασφάλειες και τα άγχη τους. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στον ιστότοπο της Kaspersky Lab. Για ειδική βοήθεια για τη συνέχιση της αντιμετώπισης του άγχους ή άλλων προκλήσεων ψυχικής υγείας, απευθυνθείτε στο The Mix οι πληροφορίες και η υποστήριξη που προσφέρει είναι καθολικές και μπορούν να προσεγγιστούν σε διεθνές επίπεδο.

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles