BREAKING

1

Ένα... 3D σουτιέν δυσκολεύει τους οδηγούς στο Λονδίνο

Η Wonderbra βάλθηκε να κάνει... δύσκολη τη ζωή των οδηγών στο Λονδίνο, αλλά και πολύ χαρούμενους τους πεζούς που περνούν έξω από το σταθμό Waterloo του Underground, επιστρατεύοντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας για τη διαφήμιση του νέου της σουτιέν. Η τεχνολογία 3D δίνει το "παρών" στη billboard διαφήμιση ενός νέου μοντέλου σουτιέν, που υπόσχεται να κάνει τα στήθη δύο φορές μεγαλύτερα απ' ό,τι είναι στην πραγματικότητα. Για πιο αποτελεσματικό τρόπο διαφήμισης, η Wonderbra χρησιμοποίησε τις τρισδιάστατες δυνατότητες, προκαλώντας τους περαστικούς ακόμη και να φορέσουν ειδικά γυαλιά για να απολαύσουν στο έπακρο τα... προσόντα της Βραζιλιάνας Sabraine Banado που απεικονίζεται στη διαφήμιση να φοράει το νέο σουτιέν. Δεν είναι η πρώτη φορά που η Wonderbra κυκλοφορεί μία billboard διαφήμιση που δυσκολεύει την οδήγηση. Το 1994, η περίφημη καμπάνια "Hello Boys" με πρωταγωνίστρια την Τσέχα καλλονή Eva Herzigova, κατηγορήθηκε ότι προκάλεσε πολλά ατυχήματα, γράφοντας πάντως τη δική της ιστορία, καθώς ψηφίστηκε ως το 10ο καλύτερo διαφημιστικό poster του αιώνα που μας πέρασε.

0 Comment