BREAKING

0

Epic: ενισχύει την μαθησιακή διαδικασία στη Σχολή Τυφλών

Πολύτιμο αρωγό της προσπάθειας αναβάθμισης της μαθησιακής διαδικασίας στην Σχολή Τυφλών αποτελεί το δίκτυο 5G της Epic. Παράλληλα, η εταιρεία προχώρησε πρόσφατα στην παροχή δωρεά συσκευών νέας γενιάς, έτσι ώστε τα παιδιά και οι ενήλικες με οπτική αναπηρία που εκπαιδεύονται στη Σχολή να έχουν πλέον τη δυνατότητα να επικοινωνούν μεταξύ τους άμεσα και αποτελεσματικά. Προγράμματα όπως streaming, e-learning και οτιδήπο άλλο χρειάζεται γήγορες ταχύτητες εξυπηρετούνται πλέον μέσω του 5G δικτύου της Epic.

Επίσης, μέσω του δικτύου 5G της Epic, ειδικά σχεδιασμένες εφαρμογές περιγράφουν ακουστικά τα αντικείμενα που συναντά ένας μαθητής με οπτική αναπηρία. Είναι σαφές, ότι στην  νέα εποχή, το 5G περιβάλλον παρέχει εκείνες τις δυνατότητες που επιτρέπουν εξαιρετικά σταθερές συνδέσεις και άμεση αλληλεπίδραση κατά τη διάρκεια εφαρμογής προγραμμάτων κάθε είδους.

Μιλώντας για τη συνεργασία με την Epic o εκπαιδευτής της Σχολής Τυφλών Δρ.Σταύρος Παπασταύρου ανέφερε: «Μπήκαμε σε μια άλλη εποχή και στην εκπαίδευση. Μια εποχή στην οποία τα άτομα με οπτική αναπηρία δεν μένουν αποκλεισμένα. Αντίθετα, ίσως για πρώτη φορά τους δίνεται η ευκαιρία να έρθουν τόσο κοντά σε αυτά που αγαπάνε και θέλουν να εξερευνήσουν. Φανταστείτε σε άτομα με οπτική αναπηρία να είναι πλέον δεδομένη η ευκαιρία να αναγνωρίζουν σε πραγματικό χρόνο αυτά που συμβαίνουν στην οθόνη του κινητού τους. Τα αντικείμενα ανιχνεύονται από εφαρμογή, η εικόνα μετατρέπεται σε ήχο σε πραγματικό χρόνο και αμέσως ενημερώνεται ο χρήστης. Είναι εκπληκτικό πως η ταχύτητα του δικτύου 5G ενισχύει τη μαθησιακή διαδικασία. Οι μαθητές εξερευνούν σε πραγματικό χρόνο αντικείμενα, ιδέες, θεωρίες χωρίς καμία καθυστέρηση. Μέσω των ταχυτήτων 5G, η εφαρμογή ενημερώνει το χρήστη τι συμβαίνει γύρω του σε πραγματικό χρόνο και αντικαθιστά τις εικόνες με ήχο. Ο χρήστης εντοπίζει με αυτό τον τρόπο αντικείμενα πιο γρήγορα ενισχύοντας τον προσανατολισμό και τη διακίνηση στο χώρο».

0 Comment

Post a Comment

(required)
(required - never published nor shared)