BREAKING

1

Errand Pro: Ο ψηφιακός συνεργάτης για τις κυπριακές επιχειρήσεις του κλάδου της εστίασης

Ένα νέο, εύχρηστο και αποτελεσματικό εργαλείο αποστολής και λήψης παραγγελιών μεταξύ επιχειρήσεων του κλάδου HO.RE.CA. (HOtel, REstaurant, CAfé) και των προμηθευτών τους αλλά και αυτών που δραστηριοποιούνται στο λιανικό εμπόριο, όπως περίπτερα και mini markets, αποτελεί η ηλεκτρονική πλατφόρμα Errand Pro.

Χρησιμοποιώντας τεχνολογίες υπολογιστικού νέφους (cloud) και εφαρμόζοντας πρακτικές που είναι ήδη ευρέως διαδεδομένες και δοκιμασμένες με επιτυχία στο λιανικό εμπόριο, η Errand Pro προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα στην B2B αγορά και την ευκολία του mobile shopping. Ήδη, αρκετές κυπριακές και ξένες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας, φιλοξενούνται στην πλατφόρμα Errand Pro διαθέτοντας χιλιάδες επιλογές σε προϊόντα και υπηρεσίες που καλύπτουν τις ανάγκες των επαγγελματιών του κλάδου HO.RE.CA.

Πως λειτούργει: Αναλώσιμα, Τρόφιμα, Ποτά και Υπηρεσίες με ένα κλικ

Η όλη ιδέα για την δημιουργία της πλατφόρμας Errand Pro, στηρίχθηκε στο γεγονός ότι στην Κύπρο λειτουργούν σήμερα χιλιάδες επιχειρήσεις του τουριστικού τομέα, όπως ξενοδοχεία, εστιατόρια, καφέ κ.λπ., οι οποίες χρειάζονται σε καθημερινή σχεδόν βάση να συμπληρώνουν το stock τους και να προμηθεύονται αναλώσιμα, καθαριστικά, τρόφιμα, ποτά και άλλα.

Ταυτόχρονα, ανάλογες ανάγκες αναπλήρωσης των προϊόντων που πωλούν έχουν και επιχειρήσεις λιανικής πώλησης. Οι πιο γνωστοί και διαδεδομένοι τρόποι παραγγελιών είναι οι παραδοσιακοί. Μέσω επίσκεψης πωλητών, τηλεφωνικά ή μέσω email. Ορισμένοι επαγγελματίες στην προσπάθεια τους να «εκσυγχρονιστούν» επιλέγουν την μέθοδο αποστολής sms ή viber messages με στόχο την εξοικονόμηση χρόνου. Ωστόσο, δεν αποφεύγονται και πάλι τα λάθη, τα οποία οδηγούν σε ελλείψεις ή επιστροφές προϊόντων.

Από την πλευρά τους, οι προμηθευτικές εταιρείες δαπανούν σημαντικούς πόρους  για την καταγραφή των παραγγελιών και σπαταλούν χρόνο των πωλητών, ο οποίος μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για τη διεύρυνση του πελατολογίου, την προώθηση των προϊόντων τους και την αύξηση της κερδοφορίας. Αφετέρου, οι επιστροφές λόγω λαθών αυξάνουν το κόστος και στερούν από τις επιχειρήσεις πολύτιμους πόρους.

Τα πλεονεκτήματα για τους επαγγελματίες της εστίασης: Ευκολία, εξοικονόμηση χρόνου και μείωση κόστους

Με καινοτόμο πνεύμα και προοπτική, η πλατφόρμα Errand Pro έχει εξελιχθεί στον πιο αξιόπιστο συνεργάτη τόσο για τους  επαγγελματίες όσο και για τους προμηθευτές του χώρου της εστίασης και όχι μόνο, καθώς κάνει την διαδικασία αποστολής και λήψης των παραγγελιών εύκολη, άμεση και οικονομική. Αξιοποιώντας τις δυνατότητες και τις ευκολίες που προσφέρει το mobile shopping αυτοματοποιεί τη διαδικασία τόσο της αποστολής παραγγελιών όσο και της αναζήτησης νέων συνεργασιών ή προϊόντων. Συγκεκριμένα, προσφέρει τα εξής πλεονεκτήματα στους επαγγελματίες της εστίασης:

Οι παραγγελίες μπορούν γίνονται οποιαδήποτε ώρα της μέρας, ανάλογα με το διαθέσιμο χρόνο του επιχειρηματία.

Η διαδικασία παραγγελιών είναι απλή, εύκολη και μπορεί να σταλεί από οπουδήποτε βρίσκεται ο επιχειρηματίας μέσω του κινητού τηλεφώνου.

Οι επιχειρήσεις έχουν πρόσβαση στο ιστορικό των παραγγελιών τους. Έτσι υπάρχει συνεχής έλεγχος ενώ διευκολύνεται η επανάληψη παραγγελιών.

Αυτόματη δημιουργία Shopping list για κάθε προμηθευτή ώστε να αποφεύγονται λάθη αλλά και αμέλειες στην πληρότητα της παραγγελίας.

Η πλατφόρμα δίνει επίσης τη δυνατότητα παρακολούθησης της εκτέλεσης της παραγγελίας τους.

Μπορούν να αναζητούν νέα προϊόντα ή νέες συνεργασίες με ελάχιστα κλικ και ευχάριστη περιήγηση στην εφαρμογή.

Πολλαπλά τα ωφέλει και για τους προμηθευτές του κλάδου

Εκτός από τα σημαντικά πλεονεκτήματα που προσφέρει στους επαγγελματίες της εστίασης, η πλατφόρμα Errand Pro παρέχει συνάμα πολλαπλά ωφέλει και για τους προμηθευτές του κλάδου, όπως:

Δέχονται παραγγελίες online και μπορούν να τις χειρίζονται ακόμα και μέσω του κινητού τους τηλεφώνου.

Οι προμηθευτές έχουν τη δυνατότητα να βρίσκουν εύκολα νέους πελάτες και να χρησιμοποιούν τον χρόνο των πωλητών τους πιο δημιουργικά και παραγωγικά.

Μπορούν να αναρτούν την πλήρη λίστα των προϊόντων τους χωρίς το κόστος εκτύπωσης καταλόγων.

Η ανανέωση των καταλόγων προϊόντων είναι γρήγορη, εύκολη και άμεση (real time).

Υπάρχει η δυνατότητα ανάρτησης προσφορών και εκπτώσεων.

Ενημερώνουν τους αγοραστές άμεσα, με ελάχιστα κλικ για νέα προϊόντα και ευκαιρίες μέσω push notifications

Αποφεύγονται λάθη στις παραγγελίες, επιστροφές προϊόντων και αλλαγές που κοστίζουν σε χρόνο και χρήμα.

Καταληκτικά, η καινοτόμος πλατφόρμα Errand Pro επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προσφέρουν στους πελάτες τους βέλτιστη εξυπηρέτηση, μείωση του κόστους, αμεσότητα στην επικοινωνία, εξοικονόμηση χρόνου και αποδοτική διαχείριση των ανθρώπινων πόρων, καθώς το ανθρώπινο δυναμικό των επιχειρήσεων μπορεί απερίσπαστο να επικεντρωθεί στην προώθηση των πωλήσεων και την αύξηση του πελατολογίου για τις προμηθευτικές εταιρείες, είτε σε παραγωγική ενασχόληση στην κουζίνα και την διαχείριση του εστιατορίου για τις επιχειρήσεις της εστίασης.

Μία Νέα Ηλεκτρονική Αγορά

Παρά το ότι η πλατφόρμα Errand Pro αναπτύχθηκε εστιάζοντας κυρίως στο τουριστικό και επισιτιστικό κλάδο αλλά και στο χώρο του λιανικού εμπορίου, καθώς απευθύνεται μόνο σε επιχειρηματίες (B2B) και προσφέρει λύσεις για τις συγκεκριμένες ανάγκες τις αγοράς, απώτερος σκοπός της είναι η δημιουργία μιας νέας ‘ηλεκτρονικής αγοράς’ όπου οι επαγγελματίες θα μπορούν να συναντηθούν και να συναλλαχθούν με άνεση ευκολία και ακρίβεια. Παράλληλα, φιλοδοξεί να αποτελέσει τον άριστο ΄οδηγό΄ για τους επιχειρηματίες που ξεκινούν τώρα την δημιουργία χώρων εστίασης και καφέ αλλά και να λειτουργήσει συνάμα ως ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο πωλήσεων και μάρκετινγκ.

0 Comment