BREAKING

0

Ες Ελ Ες: Αυτό να το θυμάσαι

Ferrari είπες; Lamborghini; Μα τι γλώσσα μιλάς; Τα σύγχρονα supercars πρέπει να κατασκευάζονται όπως και αυτό της φωτογραφίας. Mercedes SLS το λένε και κάποτε όλοι θα μιλούν για αυτό.

Την εποχή που ακόμη και μεγάλοι κατασκευαστές απουσιάζουν από την έκθεση της Φρανκφούρτης μπας και σώσουν κανένα ευρώ, που η εσχατολογία δίνει και παίρνει και οι αισιόδοξοι μιλούν για βέβαιη οικονομική καταστροφή, η Mercedes παρουσιάσει ένα θρασύτατο αυτοκίνητο. Την SLS. Και όχι, μην μπερδεύεσαι. Δεν έχει καμία σχέση με την SLR. Εκείνη σχεδιάστηκε για να σταθμεύει στο καζίνο του Λουτρακίου και το κλειδί της για να κοσμεί τις τσέπες των απανταχού Golden Boys. Η Ες Ελ Ες είναι (το) κάτι άλλο. Αυτό δεν είναι supercar, είναι υπερπαραγωγή. Λέγεται πως ακόμη και οι γλάστρες σε γειτονικά περίπτερα στη σωτήρια έκθεση, αφιέρωναν περισσότερο χρόνο χαζεύοντας τη Mercedes, παρά επιδεικνύοντας τα δικά τους αυτοκίνητα. Τις κατανοούμε. Η SLS είναι το πιο ξεχωριστό αυτοκίνητο με σήμα το αστέρι από το 1954 - χρονιά της δημιουργίας της αλησμόνητης SL. Και αν ο σχεδιασμός της δεν είναι αρκετός, σημείωσε πως σασί και αμάξωμα είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο για τη μέγιστη εξοικονόμηση βάρους.

Σχεδιασμός από άλλο πλανήτη
Το εισιτήριο για την εισαγωγή της Mercedes στην καρδιά μας οφείλει την ύπαρξη του σε ένα πτηνό ή για την ακρίβεια σε ένα γλάρο. Παρατήρησε τον τρόπο που ανοίγουν οι πόρτες και θα καταλάβεις. Το αυτοκίνητο το οποίο στα μέσα της δεκαετίας που μας πέρασε πρόσφερε της υπηρεσίες του στο δικό μας Γρηγόρη Λαμπράκη και στην Γκρέις Κέλι είχε τη δική του μοναδική αξία. Ακόμη και ο τρόπος που απλώνεται το καπό, προκαλεί τα ήθη με τις φαλλοκρατικές αναφορές του. Με τιμή 177.000 ευρώ στο εξωτερικό, η Mercedes μπαίνει διθυραμβικά στο πάνθεον των crème de la crème τετράτροχων του πλανήτη. Και σε αυτό συμβάλλουν και οι επιδόσεις της. Σημείωσε: 0-100 από στάση σε μόλις 3,8 δεύτερα και τελική 317 χιλιόμετρα. Ok, υπάρχουν και πιο γρήγορα. Σίγουρα όμως όχι τόσο εντυπωσιακά σχεδιασμένα. Η SLS θυμίζει υπερμεγεθυμένο Caterham που δε σπάει δε χαλάει και προσφέρει εφάμιλλες δόσεις οδηγικής ευχαρίστησης. Με την ίδια άνεση που την πλασάρεις στη βιτρίνα του μεγαλύτερου κλαμπ της υφηλίου, μπορείς να πλαγιολισθαίνεις γράφοντας τροχιές με οδηγό το μπλόκε-διαβήτη και σύμμαχο το εφτάρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Και για να μην γκρινιάζουν οι φίλοι μας στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, η Mercedes φρόντισε να τους εξασφαλίσει ποτηροθήκη, δωδεκάβολτη υποδοχή και δέρμα nappa για να ξεκουράζουν το ταλαιπωρημένο από τα meeting σώμα τους. Και αν τύχη και τους τη βαρέσει, μπορούν εύκολα να βυθίσουν το δεξί πόδι στην παχιά μοκέτα και να αφήσουν τα 571 άλογα και τα 66,2 κιλά ροπής να κάνουν το στιγμιαίο λίφτινγκ που τόσο θα απολαύσουν. Με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο.

www.mercedes-amg.com

0 Comment