24.4 C
Athens
Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024
More

    Facebook Cover Photo: Τι πρέπει, τι δεν πρέπει, σωστές πρακτικές & δημιουργικές ιδέες

    Του Αντρέα Αντωνιάδη, Digital Marketing Trainer & Consultant, SocialSpace Academy (Member of CIBIT)

    «Τι πρέπει, τι δεν πρέπει στιγμή δεν σκέφτηκα» λέει το γνωστό ελληνικό άσμα που πολλοί από εμάς σιγοτραγουδήσαμε ενίοτε, όμως στην προκειμένη δεν μπορεί να υιοθετηθεί σε καμία περίπτωση.

    Όταν μιλάμε για την Cover Photo του Facebook της εταιρικής σελίδας μας, τα πράγματα αλλάζουν και προσαρμόζονται στην «σκληρή» πραγματικότητα του Digital Marketing. Μίας πραγματικότητας που προστάζει να είμαστε όσο πιο updated γίνεται, δημιουργικοί και γνώστες των τεχνικών χαρακτηριστικών της δημοφιλέστερης πλατφόρμας των κοινωνικών δικτύων με απώτερο σκοπό την εκπλήρωση των στόχων μας.

    H Cover Photo αποτελεί για πολλούς, ίσως ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία μίας εταιρικής σελίδας και ο λόγος είναι προφανής. Είναι η 1η εικόνα που αντικρίζει ο εκάστοτε επισκέπτης και ιδανικά μελλοντικός πελάτης μας.

    Πού να εστιάσω την προσοχή μου;

    Ξεκινώντας, λοιπόν, από τα βασικά, θα πρέπει:

    • Η φωτογραφία εξωφύλλου της σελίδας σας να φέρει την «σφραγίδα» του Brand σας – είτε αυτό είναι χρωματισμοί, είτε το λογότυπό σας – και να αντιπροσωπεύει την επιχείρησή σας και το προϊόν που προωθείτε. Δεν μπορεί να είναι μια γενική και αόριστη φωτογραφία χωρίς ταυτότητα.
    • Το δημιουργικό σας να είναι υψηλής ευκρίνειας. Αποφύγετε να ανεβάσετε θολές φωτογραφίες ή βαρυφορτωμένες με κείμενα.
    • Οι διαστάσεις να είναι ιδανικές τόσο για Desktop display όσο και για mobile display. Λάβετε υπόψη την περιοχή ασφαλείας (safe zone area) στο mobile view ώστε να μην επηρεάζει το τελικό αποτέλεσμα ( κομμένα πρόσωπα, κείμενα, κτλ.).
    • Να μην ξεχνάτε την επεξηγηματική περιγραφή της φωτογραφίας που έχετε ανεβάσει σαν Cover καθώς καλό θα ήταν να συνοδεύεται και από ένα σύνδεσμο (link).

     

    Ποιες είναι οι καλύτερες τακτικές που πρέπει να ακολουθήσω;

    Έχοντας ως γνώμονα πάντοτε την χρονική περίοδο και το target audience μας το Cover photo της εταιρικής μας σελίδας μπορεί να προσαρμοστεί αναλόγως των αναγκών μας.

    Αναλόγως των περιστάσεων, λοιπόν, μπορείτε να ακολουθήσετε διαφόρων ειδών τακτικές, όπως να:

    • Χρησιμοποιήσετε αντί στατικής φωτογραφίας, είτε video είτε slideshow. Η επιλογή αυτή που διαθέτει κίνηση, σας επιτρέπει να περάσετε πολλαπλά μηνύματα αποφεύγοντας να βαρυφορτώσετε το δημιουργικό σας.
    • Προωθήσετε ένα Event που διοργανώνετε, παρουσιάζοντάς το ή μία προσφορά σε σχέση με αυτό.
    • Δημιουργήσετε awareness για ένα καινούριο προϊόν παρουσιάζοντας τα προτερήματά του με εύστοχο τρόπο.
    • Κατευθύνετε τους χρήστες προς την αγορά ενός προϊόντος ή μιας από τις υπηρεσίες σας.
    • Μαζέψετε περισσότερα leads

     

    Σε όλα τα πιο πάνω παραδείγματα, φυσικά και έχει, σημαντικό ρόλο το δημιουργικό κομμάτι, όμως καθοριστικό ρόλο επιτελεί και  η πρόσθεση  στην εξίσωση του CTA button του Page μας το οποίο βρίσκεται κάτω από την Cover photo.

    Αφιερώστε χρόνο και δώστε στην Cover Photo την «σημασία» που της αρμόζει καθώς αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της παρουσίας της επιχείρησής σας στο Facebook και που, αναμφίβολα, μπορεί να σπρώξει τον χρήστη προς τον σκοπό που επιδιώκετε, αλλά παράλληλα,  μπορεί να αποτελέσει και αποτρεπτικό παράγοντα αν δεν χρησιμοποιηθεί με προσοχή!

    Υ.Γ. Μην ξεχνάτε να αλλάζετε την Cover Photo σας ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles