BREAKING

0

Facebook: Εισέρχεται στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου με τη διάθεση του Marketplace

Το Facebook θέτει νέες προκλήσεις στο... ebay και σε άλλες παρόμοιες διαδικτυακές υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου, με την ανακοίνωση του νέου Facebook Marketplace.

facebook-marketplace

Στόχος του είναι να βοηθήσει τους χρήστες της υπηρεσίας να πωλούν και να αγοράζουν αγαθά. Το Facebook Marketplace είναι προσβάσιμο μέσα από την εφαρμογή Messenger. Στις επόμενες ημέρες θα προστεθεί ένα εικονίδιο στο κέντρο της κάτω πλευράς του app, όπου η επιλογή του θα σας οδηγεί σε μια σελίδα με αντικείμενα που το Facebook θεωρεί ότι ενδιαφέρεστε. Η λίστα αυτή των αντικειμένων θα διαμορφώνεται ανάλογα με τα likes που έχετε κάνει και τις σελίδες που έχετε επισκεφθεί.

Η διαδικασία αγοράς και πώλησης ενός αντικειμένου θα είναι παρόμοια με αυτή του eBay. Οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επικοινωνούν απευθείας με τους πωλητές υποβάλλοντας διάφορα ερωτήματα και να κάνουν αναζήτηση σε κατηγορίες πραγμάτων. Οι πωλητές, από τη μεριά τους, τα μόνα στοιχεία που χρειάζεται να καταχωρήσουν είναι ένα όνομα, μια περιγραφή, τιμή και τοποθεσία μαζί με μια εικόνα, ενέργειες οι οποίες μπορούν να γίνουν απευθείας μέσα από την εφαρμογή.

Θα πρέπει όμως να επισημανθεί ότι το Facebook δεν προσφέρει το ίδιο επίπεδο ασφάλειας, όπως άλλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, παράλληλα απαγορεύει την πώληση αλκοόλ και ζώων σε μια προσπάθεια συμμόρφωσης με την τοπική νομοθεσία, ενώ θα χρησιμοποιεί και ορισμένες πληροφορίες από το προφίλ των χρηστών για να διασφαλίσει ότι οι αγοραστές θα μπορούν να έχουν μια εικόνα με το άτομο που συναλλάσσονται. Το Facebook δεν ενδιαφέρεται να χρεώνει πωλητές και αγοραστές για τις συναλλαγές. Αυτό που επιχειρεί να κάνει είναι να αυξήσει το χρόνο που οι χρήστες περνούν μέσα στην εφαρμογή, προκειμένου να αυξήσει τα έσοδά του από τις διαφημίσεις.

Το Facebook Marketplace θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο μέσα στην εβδομάδα, όταν και οι χρήστες θα διαπιστώσουν το νέο εικονίδιο μέσα στην εφαρμογή. Η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη αρχικά σε Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ, Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία, πριν καταφθάσει και σε άλλες αγορές για Android και iOS συσκευές.

0 Comment