BREAKING

Facebook και Instagram επί πληρωμή; Το πιθανό σχέδιο της Meta για να... ξεμπερδεύει με την Ε.Ε.

Εδώ και αρκετά χρόνια, η καθημερινότητα των χρηστών του διαδικτύου είναι απολύτως συνυφασμένη με τα social media. Δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, το Instagram ή το Twitter, αποτελούν πηγή ενημέρωσης, ψυχαγωγίας και αλληλεπίδρασης με τον έξω, με αποτέλεσμα, ειδικά οι νέοι, να περνούν αρκετές ώρες την ημέρα κάνοντας scroll.

Πόσο απαραίτητα όμως είναι τα social media στην καθημερινότητα του Ευρωπαίου; Πόσοι είναι οι χρήστες που θα πλήρωναν για να έχουν τις εν λόγω εφαρμογές στο κινητό τους; Μάλλον σύντομα θα μάθουμε!

Πρόσφατα δημοσιεύματα αναφέρουν ότι η Meta μπορεί να μετακινηθεί σε ένα συνδρομητικό μοντέλο χωρίς διαφημίσεις του Facebook και του Instagram στην Ευρώπη, προκειμένου να αποφύγει τις εμπλοκές της Ε.Ε. γύρω από τα θέματα διαφήμισης και την προστασία της ιδιωτικής ζωής. Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχουν πληροφορίες σχετικά με το κόστος που θα είχαν οι χωρίς διαφημίσεις εκδόσεις των Facebook και Instagram. 

Οι περισσότεροι γνωρίζουν πως λειτουργεί σήμερα το σύστημα που χρησιμοποιεί η εταιρεία. Όταν βρίσκεται ο χρήστης στο Facebook και κάνει κλικ σε μια χορηγούμενη διαφήμιση, η Meta καταγράφει αυτήν την αλληλεπίδραση σε κλάσματα δευτερολέπτου και αρχίζει να στέλνει περισσότερες διαφημίσεις προς αυτή την κατεύθυνση. Είναι λίγο τρελό πόσο άμεσο και αποτελεσματικό είναι αυτό. Το ερώτημα που θέτουν οι ρυθμιστικές αρχές της ΕΕ, ξανά και ξανά, είναι εάν αυτός ο τύπος παρακολούθησης είναι νόμιμος και, ακόμη πιο σημαντικό, εάν παραβιάζει το GDPR. 

Εάν η Meta προχωρήσει σε ένα μοντέλο συνδρομής, για να καθησυχάσει τις Αρχές, θα είναι η πρώτη φορά που θα μάθουμε εάν οι άνθρωποι είναι πρόθυμοι να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τις εφαρμογές της Meta εάν πρέπει να πληρώσουν για αυτές.

Διαβάστε επίσης:

Μεγαλύτερη μερίδα από την "πίτα" των videos διεκδικεί το Instagram

Ακολουθήστε το digitallife.gr στο Google News

0 Comment

Post a Comment

(required)
(required - never published nor shared)