19.3 C
Athens
Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024
More

    Facebook: Πλέον θα υποβαθμίζει clickbait posts που αναζητούν like, share και σχόλια

    Το feed μας στο Facebook είναι συχνά γεμάτο από clickbait posts, που στόχο έχουν να “ψαρέψουν” like, share και comment από εσάς. Αρκετοί χρήστες όμως φαίνεται να εκνευρίζονται από τέτοιου είδους posts στη δημοφιλή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, με αποτέλεσμα το Facebook να αναλαμβάνει τώρα δράση, ενάντια στα αποκαλούμενα engagement bait posts. Σε  πρόσφατο blog post, η εταιρεία εξηγεί ότι θα υποβαθμίζει πλέον αυτές τις σελίδες και τα posts – ξεκινώντας μάλιστα από αυτήν την εβδομάδα.

    facebook-clickbait

    Να σημειωθεί ότι ως engagement bait posts ορίζονται εκείνα που ενθαρρύνουν την τεχνητή αλληλεπίδραση, όπως, για παράδειγμα, δημοσιεύσεις του τύπου «Κάνε Like σε αυτό το post … ». Μάλιστα, η υπηρεσία έχει επιθεωρήσει και κατηγοριοποιήσει εκατοντάδες posts, ώστε να είναι σε θέση να ενημερώσει τον αλγόριθμο που θα της επιτρέψει να αναγνωρίζει αυτές τις δημοσιεύσεις και να τις υποβαθμίζει. Ο απώτερος στόχος είναι να κάνει να μην εμφανίζονται τέτοια spam posts στο news feed σας, αλλά και να αποθαρρύνονται συνολικά τέτοιες πρακτικές. Οι εκδότες θα πρέπει από εδώ και στο εξής να προσέχουν το περιεχόμενο που δημιουργούν. Σελίδες που συστηματικά χρησιμοποιούν engagement bait tactics, θα δουν το reach των posts τους να μειώνεται, μετά την εφαρμογή της νέας πολιτικής.

    Δε θα πρέπει να αμελήσουμε να αναφέρουμε ότι το Facebook δε θεωρεί όλα τα posts που ψάχνουν για αλληλεπίδραση ως engagement bait, για παράδειγμα posts που αναφέρουν την περίπτωση εξαφάνισης ενός παιδιού ή ζητούν δωρεές για κάποιον σκοπό δεν εντάσσονται σ’ αυτή την κατηγορία. Ισχυρίζεται επιπροσθέτως ότι το μοντέλο μηχανικής μάθησης που χρησιμοποιεί είναι αρκετά έξυπνο ώστε να αναγνωρίζει τη διαφορά. Δεν είναι η πρώτη φορά που η υπηρεσία προσπαθεί να βελτιώσει το News Feed μας. Και παλαιότερα είχε αναλάβει δράση ενάντια σε διαφορετικού τύπου περιεχόμενο, όπως links σε ιστοσελίδες με όχι και τόσο καλές «Web experiences». Ωστόσο, το Facebook δε μοιράζεται μαζί μας στοιχεία για την έκταση του spam content, επομένως είναι δύσκολο να εκτιμηθεί μακροπρόθεσμα πόσο αποτελεσματικό θα είναι.

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles