BREAKING

2

Φρέσκο λογότυπο και αλλαγές στη σχεδίαση του Bing

Η Microsoft, σε μία προσπάθεια να πείσει τους χρήστες να προτιμήσουν τη μηχανή αναζήτησής της, Bing, από την πρόταση της Google, την εμπλουτίζει με νέα χαρακτηριστικά και καινούριο λογότυπο, ώστε να είναι πιο ανταγωνιστική και να ακολουθεί τις τάσεις της εποχής.

Το λογότυπο ανανεώνεται ώστε να συμβαδίζει με τη νέα εποχή της Microsoft, που έχει πραγματοποιήσει τελευταία αλλαγές στο branding αρκετών προϊόντων της. Μετά από πολλές δοκιμές, η εταιρεία αναφέρει πως κατέληξε σε μία πορτοκαλοχρυσή έκδοση του λογοτύπου που είναι η ακόλουθη.

bing-new-logo

Όσον αφορά τώρα τις βελτιώσεις, που προσπαθούν να κάνουν τη μηχανή αναζήτησης πιο χρήσιμη από ποτέ, συμπεριλαμβάνονται ανανεωμένες κάρτες "Snapshot" με ό,τι θα θέλατε να γνωρίζετε για ένα άτομο, τοποθεσία ή αντικείμενο, πριν ακόμη κάνετε κλικ σε ένα αποτέλεσμα αναζήτησης. Πέρα από χρήσιμες πληροφορίες "με μια ματιά", οι κάρτες λαμβάνουν περιεχόμενο και από Facebook ή Twitter σχετικά με το τι μπορεί να αναφέρουν οι φίλοι σας για μία αναζήτησή σας.

bing new

Μία μεγάλη αλλαγή είναι το χαρακτηριστικό "Page Zero", μία μέθοδος που σας παρέχει γρήγορα μία απάντηση ή μία πληροφορία πριν επισκεφθείτε μία σελίδα αναζήτησης. Πληκτρολογώντας κάτι καταρχήν σας βοηθάει να διευκρινίσετε τι ακριβώς αναζητάτε (αν υπάρχουν παρόμοιοι όροι), ενώ για συγκεκριμένες αναζητήσεις σας παρέχει νέα, εικόνες ή ακόμη και links από video χωρίς να χρειάζεται να ανοίξετε μία συγκεκριμένη σελίδα αναζήτησης.

Ακόμη μία προσθήκη είναι το "Pole Position" που δίνει απαντήσεις σε εύκολες ερωτήσεις σας που μπορούν να αφορούν π.χ. τον καιρό σε μία συγκεκριμένη πόλη, ενώ υπάρχει συνολικά βελτιωμένη εμπειρία θέασης σε ποικιλία από οθόνες (ξεκινώντας από τη μικρή ενός κινητού έως αυτή μίας τηλεόρασης), έτσι ώστε η μηχανή να προσαρμοστεί στις ανάγκες (και τις συσκευής) της εποχής.

Η νέα σχεδίαση του Bing θα είναι σύντομα διαθέσιμη και στη χώρα μας.

Δείτε ένα video της Microsoft για το νέο λογότυπο αλλά και τη σχεδίαση του Bing

0 Comment