BREAKING

0

GAME ON 2.0: Η απόλυτη έκθεση για παιχνίδια

Για ενάμιση μήνα, το κέντρο της Αθήνας κινείται στους ρυθμούς της Game On 2.0, της μεγαλύτερης έκθεσης του πλανήτη γύρω από τα video-games. Τι βλέπουν όμως όσοι τυχεροί παρευρίσκονται στους χώρους της στην Τεχνόπολη;

Προϊστορικές μηχανές - Σπάνια Vintage

Μία ενότητα της έκθεσης γύρω από την ανάπτυξη των video games, ξεκινώντας από τη γέννησή τους σε ερευνητικά εργαστήρια της Αμερικής. Εδώ μπορούσε κανείς να γνωρίσει το Spacewar (1962), το πρώτο ηλεκτρονικό παιχνίδι για διάστημα που αναπτύχθηκε και έπαιζε σε έναν υπολογιστή που είχε μέγεθος… δωματίου, Επίσης, το πρώτο videogame arcade Computer Space (1971) και το Pong (1972), το εικονικό πινγκ-πονγκ που παραμένει ένα από τα πιο δημοφιλή videogames όλων των εποχών.

Κονσόλες

Εδώ γνωρίσαμε την ιστορία των κονσολών από το 1972 έως σήμερα. Όλο το φάσμα των μηχανών που έχουν παράγει οι Atari, Sega, Nintendo, Sony, Microsoft και άλλες εταιρείες που έχουν φέρει τα παιχνίδια στο σπίτι τα τελευταία 30 χρόνια. Οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να παίξουν και να δουν "ιστορικές" κονσόλες, όπως η πρώτη που έγινε για το σπίτι - ένα αντίγραφο του Brown Box (1968), το πρώτο πρωτότυπο που σχεδιάστηκε ώστε τα video games να παίζουν στην οθόνη της τηλεόρασης, αλλά και της μεταγενέστερης εμπορικής επιτυχίας Magnavox Odyssey (1972). Επίσης, είδαμε την κονσόλα X'ers Gen ως την πρώτη εισαγωγή της σε home gaming - το Atari VCS.

Οικογενειακά Παιχνίδια

Το τμήμα αυτό ασχολήθηκε με τον κόσμο των παιχνιδιών, εξετάζοντας από πού έχει προέλθει η ανάγκη για τα διαφορετικά είδη παιχνιδιού. Με 35 playable παιχνίδια, αυτή η περιοχή χωρίστηκε σε τρία κύρια μέρη και ακολούθησε την ταξινόμηση των παιχνιδιών οικογενειών που επινοήθηκε από τους αδελφούς Le Diberder στο βιβλίο L'Univers des Jeux Video. Παιχνίδια που εμφανίστηκαν σ' αυτό το τμήμα είναι τα παιχνίδια περιπέτειας Secret of Monkey Island και hitchhikers Οδηγός για το Galaxy, το παιχνίδι αγώνων Indy 500 και παιχνίδια προσομοίωσης, όπως το Sim City.

Ήχος

Το τμήμα αυτό αποτέλεσε ένα αφιέρωμα στην κρίσιμη σημασία του ήχου στο game design, εξερευνώντας μουσική από εποχές bit 8, 16 και 32, ηχητικά εφέ και μουσική για τα παιχνίδια. Προβλήθηκαν συνθέτες η μουσική των οποίων έχει παρουσιαστεί σε παιχνίδια συμπεριλαμβανομένων γνωστών μουσικών όπως οι Orbital, Gorillaz και Prodigy.

Κινηματογραφικά

Μία ενότητα της έκθεσης με θέμα τις σχέσεις μεταξύ videogames και κινηματογράφου με playable παιχνίδια arcade, όπως τα CARS (Microsoft Xbox) και Goldeneye (Nintendo 64). Επιπλέον, αυτή η ενότητα παρουσίασε πρωτότυπες αφίσες και αποσπάσματα από ταινίες που έχουν αναπτυχθεί από παιχνίδια, όπως τα Tomb Raider και Resident Evil.

Games Culture - Αμερική, Ευρώπη, Κίνα

Εδώ εξετάστηκε ο τρόπος με τον οποίο τα παιχνίδια αντανακλούν και επηρεάζουν την ευρύτερη κουλτούρα, συμπεριλαμβανομένης της συζήτησης για τη βία στα παιχνίδια, ο ρόλος της ανεξάρτητης εταιρείας στο παιχνίδι και την επιρροή του αθλητισμού στα παιχνίδια. Επίσης, εξετάστηκαν μερικά από τα βασικά στοιχεία για την ανάπτυξη παιχνιδιών στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη. Είδαμε παιχνίδια όπως τα Metroid Prime Trilogy, Pro Evolution Soccer 2010 και Burnout Paradise. Στην ενότητα αυτή είδαμε και την ιαπωνική συμμετοχή στα παιχνίδια με τίτλους όπως τα Dragonball Z και Sailor Moon.

Multiplayer Games

Με την άφιξη του Διαδικτύου, το multiplayer online gaming έχει καταστεί μία από τις πιο σημαντικές τάσεις στα παιχνίδια των τελευταίων χρόνων και έχει αλλάξει το τοπίο του υπολογιστή, της κονσόλας και των arcade παιχνίδων. Είδαμε παιχνίδια όπως τα Bomberman (που παίζεται στο Sega Saturn) και Halo 3 ODST (Microsoft).

Παιχνίδια για Παιδιά

Η πλούσια ιστορία των παιχνιδιών που έχουν σχεδιαστεί για παιδιά παρουσιάστηκε στο παρόν τμήμα. Μπορούσε κανείς να παίξει παιχνίδια όπως τα Hey You! Pikachu (Nintendo 64), Cookie Monster Munch (Atari VCS) και Μπομπ ο οικοδόμος (Sony PlayStation). Είδαμε επίσης μία συλλογή των φορητών συστημάτων παιχνιδιών, συμπεριλαμβανομένων των Game Boy και MB Microvision.

Σχεδιασμός Χαρακτήρων

Οι χαρακτήρες παιχνιδιών έχουν σημαντικό ρόλο από την εποχή που το Pac-Man κυκλοφόρησε την εποχή του ‘80. Σ’ αυτή την ενότητα γνωρίσαμε τη δημιουργία δύο από τους σημαντικότερους χαρακτήρες: Sonic The Hedgehog και Mario και το ρόλο που έπαιξαν οι δημιουργοί τους, Shigeru Miyamoto (Mario) και Yuji Naka (Sonic).

Η δημιουργία και το Marketing παιχνιδιών

Η διαδικασία σχεδιασμού παιχνιδιών από την ιδέα στο συσκευασμένο προϊόν είχε την τιμητική της στο παρόν τμήμα, εστιάζοντας σε μερικά από τα πιο σημαντικά παιχνίδια τα τελευταία χρόνια: Grand Theft Auto (Rockstar Games), Pokémon Phenomenon (GameFreak), Τhe Sims (Maxis) και Tomb Raider (Design Core).

Μελλοντική Τεχνολογία

Μια σειρά από νέες τεχνολογίες και τάσεις περιεχομένου παρουσιάστηκαν, δίνοντας κάποιες ενδείξεις για το πώς μπορεί να είναι το gaming κατά την επόμενη δεκαετία. Παρουσιάστηκαν επίσης οράματα της μελλοντικής τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένων των Vectrex Imager και Nintendo Powerglove.

H GAME ON 2.0 θα είναι ανοικτή για το κοινό έως τις 31/01/11. Περισσότερα στο www.game-on.com.gr

0 Comment