Αρνείστε να παίξετε οποιοδήποτε παιχνίδι είναι λιγότερο δύσκολο από το Demon’s Souls ή το Catherine; Τότε μάλλον θα συμφωνήσετε με την άποψη του Cliff Bleszisnki, διευθυντή σχεδίασης του Gears Of War, μία από τις ΑΑΑ σειρές παιχνιδιών για το Xbox360. Σύμφωνα με το site Xbox360 Achievements, είπε ότι σε αυτή τη γενιά τα παιχνίδια έχουν γίνει πιο γραμμικά και πιο εύκολα, με σκοπό να προσελκύσουν μεγαλύτερο κοινό.
Σχολίασε επίσης τα παιχνίδια Demon’s Souls και τη συνέχεια του, το Dark Souls, δηλαδή δύο από τους πιο δύσκολους τίτλους στην ιστορία του gaming. Είπε ότι βρήκαν τόση μεγάλη ανταπόκριση γιατί απαιτούν προσπάθεια και προσφέρουν πραγματική πρόκληση στους παίκτες. Όσο για το Judgement, δηλαδή το επόμενο Gears Of War, είπε ότι θα διατηρήσει το casual mode, αλλά όλα τα υπόλοιπα modes θα είναι δύσκολα και δεν θα σας χαρίζονται όταν κινδυνεύει να πεθάνει ο χαρακτήρας σας.
Πηγή : Xbox360Achievements