BREAKING

0

gamescom 2013 – ημέρα 3: Επεράσαμε όμορφα, όμορφα, όμορφα…

Τι σου είναι όμως ο χρόνος, ε; Ένα «τσαφ» και χωρίς να το καταλάβεις έχει περάσει αβίαστα, αβάδιστα, αβασάνιστα ένα τετραήμερο. Ένα τετραήμερο μέσα στο οποίο έχεις προλάβει να δεις τριψήφιο αριθμό παιχνιδιών, να μιλήσεις με… πολλαπλάσιο αριθμό ανθρώπων και γενικότερα να πάρεις μια γερή δόση από videogames. Η τρίτη ημέρα της gamescom (και τέταρτη της παραμονής μας στην Κολωνία) ήταν και η τελευταία μας στο Koelnmesse, οπότε με το κοινό να συρρέει κατά δεκάδες χιλιάδες (το… stampede στο άνοιγμα των θυρών ήταν το κάτι άλλο, ενώ για να διανύσεις απόσταση 50-60 μέτρων στο εκθεσιακό, ήθελες εύκολα ένα μισαωράκι), τα όσα μπορούσαμε να κάνουμε ήταν μάλλον περιορισμένα…

gamescom-day-3-splash

Από τις ατραξιόν της ημέρας, για εμάς τουλάχιστον, ήταν η παρουσίαση του Castlevania: Lords of Shadow 2. Θα σου πω την καθαρή μου αλήθεια: στην αρχή νόμιζα ότι έβλεπα το παιχνίδι σε κονσόλα νέας γενιάς: είτε Xbox One, είτε PS4. Μετά είδα ότι ο τυπάκος που έπαιζε το παιχνίδι, δίπλα στον Ντέιβ Κοξ (παραγωγός των Lords of Shadow) που μας μιλούσε γι’ αυτό, κρατούσε χειριστήριο Xbox 360 ανά χείρας και έπαθα πλάκα. Τα γραφικά του Lords of Shadow 2 είναι δίχως υπερβολή εξαιρετικά και το εγχείρημα των ανθρώπων της MercurySteam αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σημασία αν αναλογιστεί κανείς πως το παιχνίδι προσφέρει και ελεύθερη κάμερα –υπάρχει και η παλιά σταθερή ως επιλογή. Ο Dracula επιστρέφει μετά από καιρό στο κάστρο του και κάπως έτσι το παιχνίδι αναλαμβάνει να μας κάνει και το απαραίτητο… τουρ με εντυπωσιακά πλάνα, ειδυλλιακά πανοράματα και άλλες τέτοιες σκηνοθετικές ομορφιές. Βασικός σου αντίπαλος στο παιχνίδι είναι το αίμα ενώ στις μάχες ξεχώρισα το mastery system, βάσει του οποίου πρέπει να χρησιμοποιείς συστηματικά όλα τα combos που έχεις στη διάθεσή σου προκειμένου να αναβαθμίσεις το όπλο σου –ειδάλλως όσο προχωράς στο παιχνίδι θα τα βρίσκεις μπαστούνια. Στις μάχες κατά τη διάρκεια της παρουσίασης χρησιμοποιήσαμε το Void Sword και χαζέψαμε το πώς ο Dracula, με το να κοπανάει το ένα combo μετά το άλλο, γέμιζε τη μπάρα focus του, ανακτώντας τη χαμένη του ενέργεια και προκαλώντας περισσότερο damage στους αντιπάλους του. Όλα τα λεφτά το εύκολο επίπεδο δυσκολίας ονόματι… Twilight Knight! Φαντάζομαι καταλαβαίνεις το γιατί… :P

Το κείμενο δεν τελειώνει εδώ, έχει και συνέχεια. Διάβασε το υπόλοιπο κείμενο στο gameslife!

SOURCE

0 Comment