BREAKING

1

Αυτό το καλοκαίρι, ο Mark Zuckerberg θα υποφέρει... από τους αναγνώστες του Gizmodo

Το γνωστό και αγαπημένο τεχνολογικό blog, σε μία εμφανή προσπάθεια να μαζέψει την προσοχή του τεχνολογικού κόσμου και των αναγνωστών του, αποφάσισε να καλέσει τους αναγνώστες του να "πληρώσουν" τον Mark Zuckerberg με το ίδιο νόμισμα που τους πληρώνει εκείνος με το Facebook. Καλεί λοιπόν όλους τους αναγνώστες του, να εντοπίσουν τον Mark, να βγάλουν μία φωτογραφία και τους πληρώνει γι αυτό 20 δολάρια!

Αυτό σημαίνει πρακτικά πως ο Mark Zuckerberg δυνητικά θα παρακολουθείται από κάμποσες χιλιάδες αναγνώστες που θα καραδοκούν για μία φωτογραφία σε μία άσχετη στιγμή. Το σκεπτικό του Gizmodo είναι πως, για έναν άνθρωπο που με το site του άλλαξε άρδην ότι γνωρίζαμε για την ιδιωτικότητα, ο ίδιος παραείναι προστατευμένος. Οπότε είναι "δίκαιο", εφόσον το site που δημιούργησε έχει τόσες πληροφορίες για τον καθένα από εμάς, να έχουμε κι εμείς τόσες πληροφορίες γι αυτόν. Έτσι λοιπόν το Gizmodo ξεκινά το "καλοκαίρι του Mark".

Οι κανόνες υποβολής των φωτογραφιών είναι μάλλον λογικοί. Δηλαδή, ότι δεν πρέπει να ανήκουν σε κάποιον άλλον, δεν πρέπει ο φωτογράφος να παραβεί κάποιο νόμο για να την τραβήξει, πρέπει να είναι ευκρινείς και δεν θα πληρώνουν για φωτογραφίες από events που έχει αναγγείλει την παρουσία του ο Mark Zuckerberg. Οι φωτογραφίες θα αποστέλλονται στο zuck@gizmodo.com και αν πληρούν τα κριτήρια, οι άνθρωποι του Gizmodo θα στέλνουν την επιταγή των 20 δολαρίων.

Το παράλογο της υπόθεσης είναι ότι δεν μπορούμε να φανταστούμε τι θα κερδίσει το Gizmodo από αυτό, πέρα από την εύλογη δημοσιότητα. Ξέρουμε όμως τι πρόκειται να κερδίσει ο Mark Zuckerberg... Νεύρα και ανασφάλεια. Αν είμασταν στη θέση του, μάλλον θα τους στέλναμε μερικές εκατοντάδες φωτογραφίες από μόνοι μας, δωρεάν, μήπως και τους περάσει...

Πάντως, όσο κι αν ακούγεται ότι έχει "πλάκα" η όλη υπόθεση, μας ανησυχεί αυτή η πρακτική. Αν χάσουμε τον σεβασμό μας προς τα άτομα και την ιδιωτική τους ζωή και το κάνουμε να φαίνεται "cool"... μάλλον έχουμε πάρει λάθος δρόμο.

 

1 Comment

  • PNikos
    9 Ιουνίου 2012 at 12:36

    Η ειδοποιός διαφορά βέβαια είναι ότι ο λογαριασμός facebook δημιουργείται από τον καθένα μας προσωπικά επιλέγοντας τις πληροφορίες που θέλουμε να δημοσιεύσουμε. Το ηλίθιο σκεπτικό ότι επειδή είμαι δημιουργός του συγκεκριμένου ιστότοπου θα πρέπει να πρεσβεύω τις αρχές αυτές και να γίνεται η ζωή μου «φύλλο και φτερό» , δεν νομίζω ότι αρμόζει σε ένα site τέτοιου κύρους.