19.2 C
Athens
Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024
More

    Γνωριμία με τα νέα Nokia phones: «Re-Connecting people» (press briefing)!

    Υπάρχει ένα γνωστό ρητό που αναφέρει ότι η «καλή μέρα από το πρωί φαίνεται», για αυτό και οι υπεύθυνοι της Nokia / HMD Global επέλεξαν τις πρώτες ώρες που η MWC 2018 άνοιξε τις πύλες της για να μας ξεναγήσουν στον κόσμο των νέων κινητών τους. Όπως ήδη θα γνωρίζετε βέβαια από το digitallife.gr, η Nokia άφησε πολύ καλές εντυπώσεις, καθώς στην press conference που διοργάνωσε παρουσίασε 5 νέες συσκευές (8 Sirocco, 7 Plus, νέο 6 και 1 από την πλευρά των smartphones, αλλά και ένα θρυλικό feature phone, το «all-time classic»: 8110).

    bty

    Στο ειδικό press meeting που διοργάνωσε η HMD Global εντός του συνεδριακού κέντρου Fira Barcelona, ο Pekka Rantala, executive Vice President Chief Marketing Officer της HMD Global, μαζί με τον Alberto Matrone, Vice President της Nokia για την περιοχή της κεντροανατολικής Ευρώπης μας βοήθησαν για να σχηματίσουμε μία πιο ολοκληρωμένη εικόνα, τόσο για τη θέση του Nokia brand στην παγκόσμια αγορά, αλλά και για τα μελλοντικά σχέδια της HMD Global.

    bdr

    Ο κ. Pekka Rantala αν και αποκάλεσε την HMD Global ως μία «νεότευκτη» εταιρεία στο προσκήνιο των smartphones, ωστόσο τα πρώτα δείγματα ήταν άκρως ενθαρρυντικά, καθώς ή φινλανδική εταιρεία έχει ήδη παρουσία σε 80 χώρες. Μάλιστα, αυτό που τους κάνει να αισθάνονται υπερήφανοι αυτή τη στιγμή είναι το άκρως θετικό feedback που έχουν πάρει από τους λάτρεις της κινητής τηλεφωνίας, όπου ήδη δημιουργούν μία δυνατή user base. Όπως χαρακτηριστικά τόνισε ο Pekka Rantala, οι συνδυασμένες πωλήσεις των Nokia phones (feature phones και smartphones) υπολογίζεται ότι αυτή τη στιγμή έχουν ξεπεράσει τα 70 εκατομμύρια και φυσικά ο στόχος είναι η περαιτέρω επέκταση. Η HMD δίνει μεγάλη βαρύτητα στους millennials και όπως μας γνωστοποίησε ο κ. Rantala αυτή τη στιγμή τα 2/3 της βάσης των χρηστών της προέρχονται από το target group των κάτω των 35.

    bty

    bty

    Ακολουθώντας μία πιο «επιθετική» τιμολογιακή πολιτική, η Nokia θέλει να δώσει βαρύτητα τόσο σε entry level συσκευές (όπως είναι για παράδειγμα το πολύ “ basic” Nokia 1), αλλά και σε mid-rangers (όπως είναι για παράδειγμα το Nokia 7 Plus), τα οποία από πλευράς τιμής παίζουν στην κατηγορία 150 – 300 ευρώ. Φυσικά και η high-end κατηγορία αντιμετωπίζεται με θέρμη, με το Sirocco που ξεχωρίζει για το premium design του, να χαρακτηρίζεται ως το πιο όμορφο smartphone της Nokia. Φυσικά όλοι γνωρίζουμε ότι η Nokia / HMD Global δεν ασχολείται μόνο με smartphones, αλλά παίζει πολύ δυνατά και στον χώρο των feature phones, με το στόχο αυτή τη στιγμή να είναι η δημιουργία μεγαλύτερου momentum (το πείραμα νοσταλγίας άλλωστε με το 3310 στέφθηκε από πλήρη επιτυχία). Το ενδιαφέρον στοιχείο που μας τόνισαν οι υπεύθυνοι της HMD, είναι ότι τα feature phones δεν αφορούν μόνο τις μικρές (και λιγότερο σημαντικές) αγορές, αλλά και μεγαλύτερες όπως είναι για παράδειγμα η Ρωσία.

    hdr

    bty

    Όπως μας αποκάλυψε και ο κ. Albetro Matrone η αγορά των feature phones αφορά σε μία βάση 1.3 δισεκατομμυρίων χρηστών και για αυτό και τα 3310 και 8110 από ότι φαίνεται ήταν μόνο η «αρχή». Μάλιστα, σύμφωνα με τον κύριο Matrone, ο στόχος είναι η περαιτέρω εξέλιξη και τελειοποίηση των feature-phone συσκευών, με την διατήρηση του «old-school design» αλλά και την προσθήκη νέων πιο σύγχρονων λειτουργιών, όπως είναι για παράδειγμα η δυνατότητα για 4G στο 8110.

    bty

    bdr

    Άλλωστε με την αξιοποίηση του Nokia brand από την HMD Global για τα επόμενα 10 χρόνια (σύμφωνα με τη συμφωνία που έχουν συνάψει οι δύο εταιρείες) το μόνο βέβαιο είναι ότι το μέλλον αναμένεται αρκετά ενδιαφέρον και συναρπαστικό για τις συσκευές που φέρουν το Nokia brand. Όπως μπορείτε να καταλάβετε, οι Φινλανδοί δείχνουν να επιστρέφουν για τα καλά και είναι έτοιμοι για να… “re-connect people” όπως παλιά!

    Πέτρος Κυπραίος
    Πέτρος Κυπραίος
    Tech expert και true gamer στην καρδιά, ο Πέτρος Κυπραίος ξεκίνησε να ασχολείται ως συντάκτης σε κορυφαία περιοδικά του Ειδικού Τύπου πάνω στα video games και στην τεχνολογία, ενώ διετέλεσε επίσης και υπεύθυνος τμήματος παιδικών περιοδικών. Από τη θέση του editorial director το focus του είναι οτιδήποτε digital, όμως του αρέσει να ρίχνει και μια ματιά και στο… lifestyle!

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles