BREAKING

0

Δύο σεμινάρια για την ψηφιακή διαφήμιση από την Ελληνοαμερικανική Ένωση

Η Ελληνοαμερικανική Ένωση διοργανώνει μέσα στις επόμενες ημέρες δύο σεμινάρια σχετικά με την ψηφιακή διαφήμιση και καλεί όλα τα στελέχη επιχειρήσεων τα οποία ενδιαφέρονται για το εργαλείο Google AdWords και τη δημιουργία ενός digital media plan, να συμμετάσχουν.

digital advertising

Το πρώτο σεμινάριο έχει ονομασία Google Adwords 101 και στόχος του είναι να εισάγει τους ενδιαφερόμενους στο δημοφιλές εργαλείο διαφημίσεων της Google, να τους μάθει όλες τις βασικές έννοιες και πώς να δημιουργούν τις δικές τους διαφημίσεις βάσει των κατάλληλων keywords και άλλων μεθόδων.

Εισηγητής είναι ο Γεράσιμος Νικολόπουλος, Digital Strategist της Growth και πιστοποιημένος στο Google Adwords. Το σεμινάριο διαρκεί συνολικά 12 ώρες και θα διεξαχθεί τις ημέρες 29 και 30 Σεπτεμβρίου του 2014, τις ώρες 9:00 έως 15:00.

Το δεύτερο σεμινάριο έχει ονομασία Digital advertising και στόχος του είναι να προετοιμάσει τους ενδιαφερόμενους ώστε να μπορούν να δημιουργήσουν το δικό τους digital media plan, επιλέγοντας σε ποια μέσα, πώς και πόσα χρήματα θα επενδύσουν για να μεγιστοποιήσουν την απόδοση του marketing plan τους.

Εισηγητής είναι ο Δημήτρης Νικολακόπουλος, Διευθυντής Διαφήμισης Ψηφιακών Μέσων της ΔΟΛ. Το σεμινάριο διαρκεί συνολικά 15 ώρες και θα διεξαχθεί τις ημέρες 06 έως και 11 Οκτωβρίου του 2014. Πιο αναλυτικά, οι μέρες και ώρες έχουν ως εξής: Δευτέρα (6/10), Τετάρτη (8/10), Παρασκευή (10/10) – 19:00-22:00, Σάββατο (11/10) – 10:00-16:00.

Πληροφορίες/εγγραφές: Ελληνοαμερικανική Ένωση, 210-3680907.

0 Comment