BREAKING

0

Google Brand Activate: το μέλλον της online διαφήμισης

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Google ασχολείται με τη διαφήμιση. Η τελευταία πρωτοβουλία της εταιρείας ονομάζεται Brand Activate και η ανακοίνωση έγινε στο πλαίσιο του Ad Age Digital Conference. Το Brand Activate αποτελείται από δύο τμήματα, το Active View και το Active GRP. Το Active View είναι μία μέθοδος μέτρησης του πόσο καλά τα πάει μία online διαφήμιση.

Δηλαδή όχι μόνο πόσες φορές έχει εμφανιστεί, αλλά επίσης πόση ώρα παραμένει ενεργή στην οθόνη κάθε χρήστη, ακόμα και πόση από τη διαφήμιση έχει φορτωθεί πριν ο χρήστης φύγει από τη σελίδα. Αν φορτωθεί το 50%, η αν εμφανιστεί για ένα δευτερόλεπτο, τότε οποιοδήποτε από τα παραπάνω μετράει ως προβολή της διαφήμισης. Το δε Active GRP είναι μία μέθοδος κατηγοριοποίησης διαφημίσεων, βασισμένο σε μεγάλο βαθμό στο μοντέλο κατηγοριοποίησης της τηλεόρασης.

Πηγή : DoubleClick

0 Comment