Το εμπορικό σήμα της Google είναι πλέον το πολυτιμότερο όλων παγκοσμίως για το 2014, ξεπερνώντας αυτό της Apple!
Οι άνθρωποι της Millward Brown διαπίστωσαν ότι ο τεχνολογικός γίγαντας κατάφερε να αυξήσει κατά 40% την αξία του μόλις σε έναν χρόνο φτάνοντας τα δισεκατομμύρια. Η Apple βρέθηκε στη 2η θέση μετά από πτώση της τάξεως του 20% που γνώρισε και το “μήλο” κοστολογείται περίπου στα δισεκατομμύρια. Ο Benoit Tranzer, επικεφαλής της MB, απέδωσε αυτή την ανατροπή στις επενδύσεις της Google στον τομέα της AI αλλά και τη στροφή της προς τα wearables με τα Google Glasses, ενώ παράλληλα υποστηρίζει ότι η Google έστειλε το μήνυμα πως εκείνη οδηγεί τις εξελίξεις.
Στο top 10 των κορυφαίων 100 Millward Brown σχετικά με τα δημοφιλέστερα brands, βρίσκονται και άλλες μεγάλες εταιρίες του τεχνολογικού χώρου, όπως η IBM που εντοπίζεται στην τρίτη θέση αυτής της λίστας, με την αξία της εταιρίας να αγγίζει τα δις, ενώ την τετράδα συμπληρώνει η Microsoft που ακολουθεί λίγο πιο πίσω, με αξία δις. Όσο για τη Samsung, έχει…πολύ δρόμο ακόμη για να φθάσει τη μεγάλη αντίπαλό της στα mobiles, καθώς το “σήμα” της εντοπίζεται στην 29η θέση με αξία μόλις δις, πίσω ακόμη και από το Facebook που βρίσκεται στην 21η θέση με δις.
τα σχόλια είναι κλειδωμένα.