Ένα μεγάλο μειονέκτημα των Google+ σελίδων έναντι των Facebook σελίδων, ήταν η έλλειψη των insights, ή αλλιώς και ως analytics. Από εδώ και στο εξής, όμως, η δημιουργία του Google My Business, μέσω του οποίου η εταιρία συγκεντρώνει τις καλύτερες λειτουργίες της σε ένα μέρος, επιτρέπει στους διαχειριστές Google+ σελίδων την προβολή των insights για τις σελίδες τους.
Η σελίδα των insights μπορεί να βρεθεί αν ο διαχειριστής συνδεθεί με το προφίλ της σελίδας, στη συνέχεια επιλέξει από το αριστερό μενού την επιλογή «My Business» και τέλος την επιλογή «Προβολή insights». Αυτή τη στιγμή υπάρχουν τρεις κύριες κατηγορίες για insights, οι Ορατότητα (Visibility), Αφοσίωση (Engagement) και Κοινό (Audience), οι οποίες επιτρέπουν την προβολή στοιχείων, όπως τις συνολικές προβολές της σελίδας, τις προβολές και ενέργειες των χρηστών για τις αναρτήσεις, καθώς και δημογραφικά χαρακτηριστικά των followers της σελίδας.
Τέλος, για όσους θέλουν να βλέπουν τα insights της G+ σελίδας τους σε Android, μπορούν να κατεβάσουν τη νέα εφαρμογή Google My Business από το Google Play. Σύντομα θα κυκλοφορήσει και η αντίστοιχη iOS εφαρμογή.