BREAKING

0

H Amazon γράφει… ιστορία, αγοράζοντας την MGM!

Σε μια ιστορική κίνηση στον συνεχιζόμενο πόλεμο για την προσοχή μας μεταξύ πλατφορμών συνδρομητικής τηλεόρασης, η Amazon ανακοίνωσε πρόσφατα οτι, μετά από διαπραγματεύσεις, κατέληξε σε συμφωνία με το ιστορικό τηλεοπτικό και κινηματογραφικό στούντιο της εταιρείας MGM. Η συμφωνία προβλέπει την εξαγορά του στούντιο από την Amazon στην τιμή των 8.45 δισεκατομμυρίων δολαρίων. H εξαγορά αυτή, πέρα από το γεγονός οτι αφορά ένα από τα πλέον ιστορικά studio του Hollywood, σημαίνει οτι η Amazon αποκτά αυτομάτως πρόσβαση σε μία οπτικοακουστική “βιβλιοθήκη” content που περιλαμβάνει πάνω από 4.000 ταινίες και 17.000 ώρες τηλεοπτικών προγραμμάτων. Αυτό το υλικό αναμένεται να αποτελέσει ισχυρό κίνητρο, ώστε να προσελκύσει επιπλέον συνδρομητές στην πλατφόρμα Amazon Prime του εμπορικού γίγαντα, ενισχύοντας τον ανταγωνισμό του με τις πλατφόρμες του Netflix και του Disney Plus.

Την MGM οι περισσότεροι την ξέρουμε ως το χολυγουντιανό στούντιο πίσω από τις ταινίες του James Bond και του Rocky, αλλά το αρχείο τους περιλαμβάνει δημιουργίες από κάθε κινηματογραφικό είδος, όπως το κλασσικό δικαστικό δράμα 12 Angry Men, αλλά και την τηλεόραση, όπως την σύγχρονη δυστοπική σειρά The Handmaids Tale ή το εξίσου επιτυχημένο Vikings. Επιπλέον, η φαρέτρα του studio περιλαμβάνει και επιτυχημένα reality TV show όπως το The Voice και το Shark Tank. Συμφωνα με εκπρόσωπο της Amazon αυτή η εξαγορά θα προσφέρει στους πελάτες της μεγαλύτερη πρόσβαση στα χιλιάδες έργα της MGM, ενώ παράλληλα θα επιτρέψει στο στούντιο να συνεχίσει να παράγει αριστουργήματα.

Αυτή η κίνηση έρχεται να αναβαθμίσει την ως τώρα περιορισμένη ενασχόληση της Amazon με τα ΜΜΕ, καθώς ένα σημαντικό μέρος των συνδρομητών Prime της εταιρείας χρησιμοποιούν την πλατφόρμα και για τη δωρεάν υπηρεσία Prime Video streaming. Για την ακρίβεια, από τους περισσότερους από 200 εκατομμύρια συνδρομητές Amazon Prime στον πλανήτη, πάνω από 175 εκατομμύρια έκαναν stream κάποιος video content μέσα στο 2020 και αυτός ο αριθμός αναμένεται να αυξηθεί όταν προστεθεί και η “μηντιακή βιβλιοθήκη” της MGM στη φαρέτρα της πλατφόρμας. Η τάση των εξαγορών στο μιντιακό τοπίο φαίνεται να μην έχει τέλος, ειδικά καθώς ο ανταγωνισμός μεταξύ των υπηρεσιών συνδρομητικής τηλεόρασης εντείνεται περαιτέρω.

Αναμενουμε όλοι με αγωνία να δούμε πώς οι νέες αυτές υπηρεσίες θα ανασχηματίσουν αυτό που μέχρι τώρα ονομάζαμε “σοουμπιζ”.

0 Comment

Post a Comment

(required)
(required - never published nor shared)