BREAKING

0

H εξέλιξη του Facebook Places

Φανταστείτε να είστε στο διαμέρισμά σας ή στην δουλειά σας. Στον ίδιο δρόμο, βρίσκεται μία επιχείρηση που πουλάει gadgets και  την συγκεκριμένη μέρα, αποφασίζει πως όποιος χρήστης του Facebook Places την επισκεφτεί στην εφαρμογή να πάρει το αγαπημένο του gadget με 50% έκπτωση. Και παρά δίπλα να βλέπετε πως το αγαπημένο σας καφέ, για κάθε επισκέπτη από το Facebook Places που έρχεται, θα δίνει 1 ευρώ για το χαμόγελο ενός παιδιού... Όλα αυτά από το smartphone σας πια...

Αυτό υπόσχεται το Facebook Deals με την δημιουργία της ενιαίας του πλατφόρμας και χαιρετά χαμογελώντας το Foursquare από μακριά. Με σχεδόν 600 εκατομμύρια χρήστες, ποιος μπορεί να το ανταγωνιστεί; Όσοι χρησιμοποιούν τα ανάλογα Applications θα ενημερώνονται για τα deals και θα επιλέγουν αν κάνουν check-in ή όχι. Αν ήμασταν στις ΗΠΑ παραδείγματος χάριν, θα κάναμε check in μέσω του κινητού μας στα καταστήματα της GAP την Παρασκευή και οι πρώτοι 10.000 από εμάς θα κέρδιζαν ένα τζιν παντελόνι.... :) Τα updates των εφαρμογών είναι ήδη διαθέσιμα τόσο για τα iPhones όσο και για τα Android.

Τι έχει να κερδίσει το Facebook απ' αυτό; Φαινομενικά, απολύτως τίποτα, εφόσον η αλληλεπίδραση είναι μεταξύ του χρήστη του κοινωνικού δικτύου και της επιχείρησης. Αυτό που αναφέρουν οι εκπρόσωποι του facebook είναι ότι θα προσπαθήσουν να πείσουν τις επιχειρήσεις να διαφημιστούν μέσα απ' τα προγράμματα διαφήμισης, ώστε να να είναι πιο αναγνωρίσιμες στους χρήστες της περιοχής τους. Αυτό θα είναι το κέρδος.

Όταν θα κλείνετε ένα deal αυτό θα εμφανίζετε στον τοίχο σας όπως όταν επισκέπτεστε ένα μέρος στο Places. Η συζήτηση για θέματα ιδιωτικότητας είναι ήδη μεγάλη για το θέμα αυτό. Είναι ωραίο για τις επιχειρήσεις να διαδίδεται στο κοινωνικό δίκτυο ότι έχουν μία "καυτή" προσφορά, αλλά πόσο καλό είναι ένας χρήστης θα δημοσιεύει στον τοίχο του ότι "χτύπησε" μία προσφορά στο sex-shop της παρακάτω γειτονιάς ή έκλεισε καλή προσφορά για botox; Ήδη το Foursquare από την εμπειρία του γνωρίζει πως οι χρήστες που το χρησιμοποιούν  έχουν συνδέσεις με πολύ λιγότερα άτομα απ' αυτές που θα είχαν σε ένα κοινωνικό δίκτυο. Άρα για πολλούς, το Facebook εμφανίζεται σαν ταύρος εν υαλοπωλείο, εξαιτίας του όγκου των χρηστών. Ίσως κάποιο φιλτράρισμα να είναι αναγκαίο... Ίδωμεν... όπως και για την έλευση της εφαρμογής στην Ελλάδα.

0 Comment