BREAKING

0

H Google αναβαθμίζει τον αλγόριθμο αναζήτησης και πάλι

Μην ρωτήσετε τι κάνουν μερικά websites προκειμένου να βγαίνουν ψηλά στα αποτελέσματα αναζητήσεων. Μπορεί  σε ένα θέμα που θα διαβάζετε για τον οργασμό της αγελάδας, ξαφνικά, για κάποιο λόγο που γνωρίζει μόνο ο διαχειριστής του site και ο συντάκτης, να αναφερθεί το όνομα του Justin Bieber (μία από τις πιο κοινές αναζητήσεις). Θα μπορούσαμε να στήσουμε ένα ολόκληρο σενάριο για την σχέση του Bieber με τον οργασμό της αγελάδας, αλλά δεν είναι αυτό το αντικείμενο της συζήτησης αυτή τη στιγμή.

Η Google ανακοίνωσε ένα update για τον αλγόριθμο που χρησιμοποιεί για την κατάταξη των websites στις αναζητήσεις, προκειμένου να μειώσει το spam στα αποτελέσματα αναζήτησης και να «τιμωρήσει» με αυτό τον τρόπο όσους χρησιμοποιούν με μη παραγωγικό τρόπο το search engine optimization. Sites δηλαδή που χρησιμοποιούν τεχνικές για να είναι περισσότερο ορατά στα αποτελέσματα αναζήτησης, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει αυτόματα πως έχουν περισσότερο ή καλύτερο περιεχόμενο.

Η συγκεκριμένη αναβάθμιση του αλγόριθμου, φέρεται να έχει επηρεάσει το 3% των αναζητήσεων στην Αγγλική γλώσσα και περίπου το ίδιο ποσοστό στα Γερμανικά, τα Κινεζικά και τα Αραβικά, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στα Πολωνικά, έχει φτάσει το 5%.

Το Keyword Stuffing είναι μία τεχνική που χρησιμοποιούν κάποιοι webmasters και ενοχλεί την Google. Είναι η τεχνική που θέλει, σε ένα μέρος της σελίδας σου, να βάλεις κάποιους όρους (άσχετους συνήθως ή και όχι τόσο άσχετους) ώστε να σε βρει η μηχανή αναζήτησης. Μία εξίσου «κακή» τεχνική που χρησιμοποιείται είναι και τα “link schemes” και αφορούν την τοποθέτηση άσχετων υπερσυνδέσμων στο κείμενο  ή την δημιουργία site φαντασμάτων προκειμένου να τοποθετούν εκεί συνδέσμους προς το αρχικό για να φαίνεται πιο δημοφιλές.

Τέτοιες πρακτικές προσπαθεί να αντιμετωπίσει η Google με τo update του αλγορίθμου της και αντίστοιχα να επιβραβεύσει τις ιστοσελίδες που διαθέτουν πρωτότυπο περιεχόμενο, θεωρούνται αξιόπιστες και αξιοποιούν το SEO σύμφωνα με τις οδηγίες της και την γενικότερη πρακτική. Τουλάχιστον αυτό ανακοίνωσε στο Blog για webmasters και μόνο καλό μπορεί να είναι.

Κακά τα ψέματα. Μπορεί να υπάρχουν τρικ και κόλπα που μπορεί να χρησιμοποιήσει κανείς για να «ανεβαίνει» στην κατάταξη και ως ένα βαθμό είναι θεμιτό, αλλά δεν παύει, όταν αναζητάμε κάτι στη Google, να θέλουμε τα αποτελέσματα να είναι σχετικά και αξιόπιστα.

Επ’ ευκαιρίας, δείτε και το παρακάτω βίντεο που είδαμε στο Engadget. Πώς λειτουργεί η αναζήτηση στη Google. Είναι εξαιρετικά κατατοπιστικό και ενδιαφέρον.

0 Comment