BREAKING

1

Η Google προβλέπει το box office μιας ταινίας πριν την προβολή της

Άπαντες θεωρούσαν μέχρι σήμερα εντελώς αδύνατο έστω και να προσπαθήσεις να υποθέσεις πόσα εισιτήρια μπορεί να κόψει μία ταινία στις αίθουσες. Κι όμως η Google έχει διαφορετική άποψη. Ο τεχνολογικός κολοσσός παρουσίασε μία έρευνα σύμφωνα με την οποία μπορεί κανείς να προβλέψει τις πωλήσεις που θα κάνει μια ταινία στο opening weekend και μάλιστα με πολύ μεγάλη ακρίβεια. Που μπορεί να φτάσει σε ποσοστό μέχρι και το 94%. 

cinema

Στην έρευνα που έχει τον τίτλο Quantifying Movie Magic with Google Search, η Google λέει πως τα searches για trailer των ταινιών, ένα μήνα πριν την κυκλοφορία ενός φιλμ, βοηθούν να προβλέψεις τα νούμερα που θα φέρει  στο opening weekeng. Σύμφωνα με την Google, όσο περισσότεροι ψάχνουν μία ταινία, τόσο μεγαλύτερο είναι το box 0ffice. Το κλειδί της επιτυχίας στο box office δεν βρίσκεται μόνο στις αναζητήσεις για την ταινία, αλλά και και στην ανταπόκριση στις πληρωμένες διαφημίσεις που κάνει η εταιρεία διάθεσης. Μάλιστα σ' ένα διάστημα 7 ημερών, πριν την κυκλοφορία του φιλμ, εάν ένας τίτλος έχει 250.000 searches περισσότερα από ένα παρόμοιο, τότε το πρώτο έχει πιθανότητα να φέρει 4.3 εκατ. δολ. περισσότερα στο weekend που θα ανοίξει. Ενώ αν η ανταπόκριση στα paid clicks είναι κατά 20.000 κλικ περισσότερα από άλλες, η ταινία μπορεί να φτάσει και τα 7,5 εκατομμύρια δολάρια περισσότερα!

Άλλα ενδιαφέρονται θέματα που προκύπτουν από την έρευνα λένε πως:

* Οι φίλοι του κινηματογράφου τσεκάρουν 13 διαφορετικές πηγές πριν αποφασίσουν ποια ταινία θα δουν.
* 48% απ' αυτούς αποφασίζουν ποια ταινία θα δουν την ημέρα που αγοράζουν το εισιτήριό τους. Από αυτό το γεγονός οι διαφημιστές κατανοούν πως πρέπει να έχουν μία συνεχής παρουσία και μετά το πρώτο weekend και όχι μόνο πριν απ' αυτό.
* Τα paid clicks που λαμβάνουν τα φιλμ από Δευτέρα μέχρι Πέμπτη μετά το opening weekend είναι ενδεικτικτά του πως το φιλμ θα τα πάει με τον ανταγωνισμό και τα επερχόμενα releases.

 

 

1 Comment

  • Takis
    8 Ιουνίου 2013 at 20:20

    Βρε βρε βρε!μου μυρίζει έλεγχο της παγκόσμιας αγοράς κινηματογράφου.αι στα τσακιδια google!παραγιγαντωθηκες.