BREAKING

0

Η χρωματική παλέτα του internet

Θυμάστε τα Favicons; Τον απίθανο πίνακα που είχε όλα τα λογότυπα του web σε μέγεθος ανάλογο της δημοτικότητας του site που αντιπροσωπεύουν; Λοιπόν... οι "εραστές των χρωμάτων" κάθισαν και ξεχώρισαν τα λογότυπα των εταιριών που υπάρχουν στο ίντερνετ, ανάλογα με την τοποθέτησή τους στην χρωματική παλέτα.

Άλλη μια φορά, το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό:

Οι περισσότερες εταιρίες που ανήκουν σε συγκεκριμένο επαγγελματικό κλάδο, τείνουν να χρησιμοποιούν παρόμοια χρώματα. Οι εραστές των χρωμάτων (http://www.colourlovers.com)  αναρωτιούνται αν η επιλογή της παλέτας των logos, είναι αποτέλεσμα των ερευνών του τμήματος μάρκετινγκ της κάθε εταιρίας. Θα μπορούσε να πει κανείς πως ναι. Από την άλλη όμως, οι περισσότερες από τις δημοφιλείς εταιρίες άρχισαν σαν εφαρμογές των δημιουργών τους, που μόνο τμήμα μάρκετινγκ δεν θα σκεφτόντουσαν να έχουν εκείνη την εποχή.

Όταν παρατήρησαν οι μελετητές ότι τα περισσότερα προφίλ στα κοινωνικά δίκτυα κυριαρχούνται από το μπλε χρώμα, το χρώμα του facebook, του twitter, του linkedIn, αναρωτήθηκαν γιατί το μπλε είναι τόσο δημοφιλές. Αποστομωτικό ήταν το σχόλιο του Mark Zuckerburg, δημιουργό του Facebook, όταν τον ρώτησαν πώς επέλεξε το μπλε χρώμα για τα logo του Facebook: απάντησε ότι υποφέρει από αχρωματοψία, οπότε το μπλε είναι το μόνο χρώμα που αντιλαμβάνεται χωρίς πρόβλημα :)

Ανεξάρτητα την αιτία και τις λοιπές άλλες εξηγήσεις πάντως, οτιδήποτε είναι χρωματιστό μας αρέσει. Enjoy :)

0 Comment