BREAKING

0

HOW TO: Apple Watch battery tips!

Τι να κάνεις το Apple Watch που αγόρασες με τόσο κόπο αν δεν μπορείς να το ευχαριστηθείς όσο το δυνατόν περισσότερο μέσα στην ημέρα; Δείτε πως μπορείτε να αυξήσετε την αυτονομία του για να το… χαίρεστε περισσότερο φυσικά!

1. Επιλέξτε κάποιο απλό watchface
Το Apple Watch είναι εφοδιασμένο με OLED οθόνη, τα μαύρα pixels της οποίας χρησιμοποιούν τη λιγότερη δυνατή ενέργεια. Έτσι αν επιλέξετε κάποιο απλό watchface (όπως το Modular) για παράδειγμα, περιορίζετε σημαντικά την ενεργειακή κατανάλωση της συσκευής.

2. Μειώστε τη φωτεινότητα της οθόνης
Απλά τα πράγματα εδώ: μεταφερθείτε στο μενού Ρυθμίσεις του Apple Watch, επιλέξτε το «Φωτεινότητα και Μέγεθος Κειμένου» και εκεί θα
βρείτε τη ρύθμιση για τη φωτεινότητα. Όσο πιο χαμηλή είναι προφανώς, τόσο περισσότερη ενέργεια θα έχετε διαθέσιμη.

3. Μειώστε την ένταση της δόνησης στις ειδοποιήσεις
Το μικρό μοτέρ στα ενδότερα του Apple Watch «τραβάει» αρκετή ενέργεια, κάθε φορά που σας ειδοποιεί για εισερχόμενα events Μεταφερθείτε λοιπόν στο μενού Ρυθμίσεις - Ήχοι και Δόνηση και εκεί μπορείτε είτε να περιορίσετε την έντασή του ή να την απενεργοποιήσετε εντελώς.

4. Περιορίστε τις εισερχόμενες ειδοποιήσεις
Όσο πιο πολλές οι ειδοποιήσεις εφαρμογών για τις οποίες σας ενημερώνει το Apple Watch όμως, τόσο μεγαλύτερη η ενεργειακή κατανάλωσή του, έτσι δεν είναι; Στο μενού της εφαρμογής Apple Watch στο iPhone θα βρείτε όλα τα apps που «στέλνουν» ειδοποιήσεις στο ρολόι σας, για να απενεργοποιήσετε όσα δεν χρειάζεστε.

5. Απενεργοποιήστε τη λειτουργία Wake Screen
Η συγκεκριμένη λειτουργία χρησιμοποιεί διαρκώς τον αισθητήρα επιτάχυνσης του Apple Watch για να ενεργοποιεί την οθόνη με κάθε κίνηση του καρπού σας. Αν θέλετε να αυξήσετε την αυτονομία του Apple Watch λοιπόν, απενεργοποιήστε τη λειτουργία. Για να ενεργοποιήσετε την οθόνη πλέον θα πρέπει να την αγγίζετε κάθε φορά.

6. Μειώστε το χρονο που είναι ενεργή η οθόνη
Όπως και με το κινητό μας, έτσι και με το Apple Watch, όσο πιο γρήγορα απενεργοποιείται η οθόνη, τόσο λιγότερη ενέργεια καταναλώνεται
από τη συσκευή. Στο μενού Ρυθμίσεις - Οθόνη του Apple Watch λοιπόν, μπορείτε να θέσετε το όριο της οθόνης στα 15 δευτερόλεπτα αντί
για τα 70 που έχει επιλέξει η Apple.

7. Κάντε γυμναστική με Power Saving mode στο ON
Αν φοράτε διαρκώς το Apple Watch όση ώρα γυμνάζεστε τότε η αυτονομία του περιορίζεται σημαντικά εξαιτίας της fitness tracking λειτουργίας του. Για να αυξήσετε την αυτονομία αυτή, μπορείτε να ενεργοποιήσετε την Power Saving λειτουργία στο μενού Workout (Εκγύμναση) της εφαρμογής Apple Watch στο iOS.

8. Απενεργοποιήστε τον αισθητήρα παλμών και το fitness tracker
Αν θέλετε τη μέγιστη δυνατή, διαθέσιμη αυτονομία από το Apple Watch (ειδικά αν δεν το χρησιμοποιείτε συχνά για γυμναστική) τότε μπορείτε από το μενού Ρυθμίσεις - Privacy του Apple Watch app στο iOS να απενεργοποιήσετε τόσο τον αισθητήρα καρδιακών παλμών όσο και το fitness tracker!

0 Comment

Post a Comment

(required)
(required - never published nor shared)