Η HTC αποφάσισε να υιοθετήσει πιο επιθετικές πρακτικές marketing μάλλον κι έτσι αποφάσισε να σταματήσει να χρησιμοποιεί το moto “Quietly Brilliant”. Αυτό δήλωσε ο CMO της εταιρείας στην Wall Street Journal και προετοιμάζει για τη νέα καμπάνια της HTC που θα είναι τολμηρή, αυθεντική και «παιχνιδιάρικη».
Η εταιρεία αναγνωρίζει ότι «παρα-ήταν» ήρεμη στις τακτικές προώθησής της και ο ίδιος ο Peter Chou έχει ήδη δηλώσει ότι το ελλιπές marketing ήταν η αιτία για μία όχι και τόσο καλή χρονιά το 2012. Η νέα καμπάνια θα μιλήσει σε πιο δυνατούς τόνους για τα προτερήματα των HTC συσκευών, θα εστιάσει στην καινοτομία τους και θα είναι διανθισμένη από εμπειρίες χρηστών. Όλων εκείνων που αγοράζουν τις συσκευές της HTC.
Εμπρός στον δρόμο που χάραξε η Samsung; Για να δούμε. Χρειάζεται να δοκιμάσει τις δυνατότητές της η HTC σε αυτό τον τομέα, αφού, πρακτικά μιλώντας, διαθέτει το καλύτερο όπλο: το HTC One. Το οποίο θεωρείται αυτή τη στιγμή το πιο όμορφο smartphone που κυκλοφορεί στην αγορά.