BREAKING

0

Hyundai Ioniq EV: Η οικονομική πρόταση της εταιρείας στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων

Όταν αναφερόμαστε σε ηλεκτρικά οχήματα, τα πρώτα που έρχονται στη σκέψη μας είναι αυτά της Tesla. Υπάρχουν όμως και άλλες εταιρείες οι οποίες διαθέτουν στην αγορά αξιόλογες λύσεις. Μια από αυτές τις τελευταίες είναι και η Hyundai, η οποία ετοιμάζει το Hyundai Ioniq EV, ένα νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο το οποίο θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο του την επόμενη χρονιά και μάλιστα θα ενταχθεί στην κατηγορία των οικονομικών προτάσεων.

Το νέο όχημα θα συνεχίσει την ήδη καλή πορεία της σειράς Ioniq, η οποία απαρτίζεται και από υβριδικές προτάσεις. Αξίζει να σημειωθεί ότι βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα και μοιράζονται το ίδιο design. Το Ioniq EV όμως θα εδραιώσει την εταιρεία στο χώρο των ηλεκτρικών οχημάτων και θα της επιτρέψει να πάρει κάποιο ποσοστό μεριδίου αγοράς. Η νέα σειρά ηλεκτρικών οχημάτων θα κατασκευάζεται στη Νότια Κορέα και θα είναι διαθέσιμη σε κάθε αντιπροσωπεία της εταιρείας, η οποία θα θελήσει να διαθέσει και τέτοιου είδους αυτοκίνητα. Αυτό είναι ιδιαιτέρως σημαντικό από τη στιγμή που η αγορά ενός οχήματος της Tesla συνεπάγεται για τους πελάτες μεγάλο χρόνο αναμονής.

ioniq-ev

Από την άλλη πλευρά, σίγουρα δε θα μπορέσει να ανταγωνιστεί το Model 3 το οποίο προσφέρει στον οδηγό ως και 215 μίλια οδήγησης σε μια μόνο φόρτιση ή το Bolt (238). Το Ioniq EV θα μπορεί να διανύσει μόλις 124 μίλια σε μια φόρτιση, αρκετά καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με το Nissan Leaf (107) και το Volkswagen E-Golf (83). Στέλεχος της εταιρείας ανέφερε σε δηλώσεις του ότι προετοιμάζεται και μια έκδοση του οχήματος με μεγαλύτερη αυτονομία, χωρίς να επιθυμεί προς το παρόν να παρέχει περισσότερες πληροφορίες πάνω στο θέμα αυτό.

Η Hyundai, από τη μεριά της, υποστηρίζει ότι το Ioniq EV προσφέρει ικανοποιητική αυτονομία και μίλια που ανταποκρίνονται στις αποστάσεις που οι Αμερικανοί διανύουν καθημερινά. Μπορεί να επαναφορτιστεί μέσα σε τέσσερις ώρες και 25 λεπτά, αρκετά γρηγορότερα από το Nissan Leaf που απαιτεί έξι ώρες φόρτισης, όχι όμως και από το E-Golf που απαιτεί μόλις τέσσερις ώρες. Σε κατάσταση γρήγορης φόρτισης, οι μπαταρίες φθάνουν στο 80% σε μόλις 23 λεπτά.

Γεγονός είναι ότι η Hyundai θα χρειαστεί να εστιάσει προσεκτικά στη διαδικασία της εμπορικής προώθησης του νέου ηλεκτρικού αυτοκινήτου, προκειμένου να πείσει τους αγοραστές ότι αξίζει να προτιμήσουν τις δικές της λύσεις έναντι του ανταγωνισμού. Προς το παρόν, δεν έχει τόσο μεγάλες προσδοκίες σαν της Tesla επιδιώκει όμως και αυτή να εδραιωθεί στο χώρο ως ένας αξιόπιστος κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων.

0 Comment