BREAKING

0

Η καμπάνια "I am different" της Nikon εμπνέει τους φωτογράφους να αναδείξουν τη μοναδικότητά τους

Ολοκληρωμένη διαφημιστική καμπάνια με σκοπό να εμπνεύσει μια νέα γενιά φωτογράφων

 APC_ClarkLittle_851x315_web.indd

[Δ.Τ.]Η Nikon ανακοίνωσε στις 10 Νοεμβρίου ην έναρξη της διαφημιστικής καμπάνιας «I AM DIFFERENT», μιας νέας μεγάλης καμπάνιας που σχεδιάστηκε για να εμπνεύσει τους φωτογράφους να ανακαλύψουν τον κόσμο της φωτογραφίας μέσα από την δική τους ξεχωριστή οπτική.

Κατανοώντας την προσπάθεια των φωτογράφων να ξεχωρίσουν μέσα από τις φωτογραφίες τους, η Nikon θέλει να τους εμπνεύσει και να τους προσφέρει τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν τις φιλοδοξίες τους σε κάθε επίπεδο και να εξελίξουν τις ικανότητές τους, παρακολουθώντας το έργο επιλεγμένων φωτογράφων.

Η πρώτη φάση της καμπάνιας ξεκίνησε την 3η Νοεμβρίου 2014 πανευρωπαϊκά με μια τηλεοπτική διαφήμιση που παρουσιάζει τον Clark Little, έναν φωτογράφο που κατοικεί στη Χαβάη και φωτογραφίζει μέσα από κύματα που σκάνε, προκαλώντας αίσθηση παγκοσμίως. Μια δεύτερη φάση θα πραγματοποιηθεί αργότερα μέσα στη χρονιά, με πρωταγωνιστή τον ανερχόμενο φωτογράφο, Andrius Alexsandravicius.

Για όλους όσους εμπνέονται από τις ιστορίες του Clark και του Andrius, η καμπάνια θα υποστηρίζεται από έναν ψηφιακό κόμβο στους ιστότοπους της Nikon, όπου οι καταναλωτές θα μπορούν να ανακαλύψουν περισσότερα για την πορεία των φωτογράφων αυτών και για την έμπνευση πίσω από τις εμβληματικές φωτογραφίες του διαφημιστικού υλικού. Στην περίπτωση του Clark, οι επισκέπτες της σελίδας θα μπορούν να απολαύσουν επίσης ένα μικρού μήκους ντοκιμαντέρ, πλάνα από τα παρασκήνια και μια διαδραστική συνέντευξη με τον ίδιο το φωτογράφο.

Η καμπάνια ολοκληρώνεται με δύο τηλεοπτικά διαφημιστικά μηνύματα διάρκειας 20 και 30 δευτερολέπτων, έντυπα, υλικό εξωτερικών χώρων, κινηματογραφικό και διαδικτυακό διαφημιστικό υλικό. Η βασική ιδέα σχεδιάστηκε από την διαφημιστική εταιρεία Jung von Matt, η ψηφιακή υποστήριξη προέρχεται από την εταιρεία ψηφιακής στρατηγικής Blast Radius, ενώ στον τομέα δημοσίων σχέσεων και μέσων κοινωνικής δικτύωσης υπεύθυνη ήταν η εταιρεία ολοκληρωμένων επικοινωνιών, Brands2Life από το Λονδίνο.

«Από τους εφήβους που πειραματίζονται με το Instagram έως τους επαγγελματίες χρήστες D-SLR, όλοι οι φωτογράφοι ανεξαρτήτως επιπέδου φιλοδοξούν να ξεχωρίσουν από το πλήθος μέσα από τη μοναδικότητα της δουλειάς τους. Με αυτήν τη νέα καμπάνια, δείχνουμε σε αυτά τα άτομα το δρόμο προς την ποιοτική φωτογράφιση, βοηθώντας τα να κάνουν το επόμενο βήμα και να ανακαλύψουν τη δική τους φωτογραφική κλίση. Αυτό θα το επιτύχει η ολοκληρωμένη διαφημιστική καμπάνια της Nikon μέσα από τους χρήστες των μέσων δικτύωσης σε όλον τον κόσμο που ακολουθούν αυτούς τους διακεκριμένους φωτογράφους που αποτελούν πρότυπο», δήλωσε η Yasmin Hartson, διευθύντρια του τμήματος Διαφήμισης και Μέσων Ενημέρωσης της Nikon Europe. «Ζούμε σε μια απίστευτα συναρπαστική εποχή για φωτογράφους. Μας αρέσει το γεγονός ότι τόσοι πολλοί άνθρωποι απολαμβάνουν τη λήψη τόσων πολλών φωτογραφιών – είτε πρόκειται για φωτογραφίες με smartphone είτε με φωτογραφική μηχανή – και είμαστε εκεί για να τους υποστηρίξουμε όταν είναι έτοιμοι να κάνουν το επόμενο βήμα προς την ποιοτική φωτογράφιση. Το όραμά μας είναι να κρατήσουμε την τεχνολογία απεικόνισης της Nikon στην καρδιά της εικόνας, και αυτό σημαίνει συμμετοχή περισσότερων φωτογράφων σε όλα τα επίπεδα και με περισσότερο πάθος από ποτέ».

0 Comment