BREAKING

0

Η Amazon με ένα νέο «τρικ» προβάλλει πρώτα τα προϊόντα στα οποία έχει μεγαλύτερο κέρδος

amazon

Σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα της Wall Street Journal, η εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου Amazon χρησιμοποιώντας ένα τέχνασμα με αλγόριθμο, τροποποίησε την λειτουργία αναζήτησης στην ιστοσελίδα της έτσι ώστε να μην εμφανίζει  αμέσως ολόκληρη την γκάμα προϊόντων που πουλάει η Amazon, αλλά να προβάλλει πρώτα εκείνα στα οποία έχει μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους.

Ο σχετικός αλγόριθμος τροποποιήθηκε έτσι ώστε ο χρήστης να μην μαθαίνει μέσω της αναζήτησης ποιά προϊόντα είναι τόπ στο είδος που αναζητά, αλλά να πέφτει πάνω στα κομμάτια που συμφέρει την εταιρεία να πωληθούν σε μαζική ποσότητα.

Δεδομένου ότι η Amazon κατέχει την κορυφαία θέση στο παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο, οποιαδήποτε αλλοίωση στο σύστημα αναζήτησης της, έχει μεγάλες επιπτώσεις στην λειτουργία της αγοράς στις ΗΠΑ και για την πρόσβαση των καταναλωτών στα προϊόντα που επιθυμούν, επηρεάζοντας έτσι σε μεγάλο βαθμό την διαμόρφωση των προτιμήσεων των καταναλωτών.

0 Comment

Post a Comment

(required)
(required - never published nor shared)