BREAKING

2

Η Coolpad ανατρέπει τα δεδομένα στην αγορά smartphones! [interview]

Η Coolpad μπορεί να μην είναι από τα πιό γνωστά brands στην αγορά smartphones, όμως αναμφίβολα είναι από τα πιό δυναμικά ανερχόμενα. Στο MWC 2016 της Βαρκελώνης όπου βρισκόμαστε, είχαμε την ευκαιρία να γνωριστούμε με ορισμένα από τα μοντέλα της εταιρείας και αμέσως καταλάβαμε από που πηγάζει η αισιοδοξία και η φιλοδοξία τους για την ευρωπαϊκή αγορά.

Μοντέλα με premium κατασκευή και χαρακτηριστικά που συντάμε συνήθως σε high-end, ακριβές συσκευές, θα διατίθενται σύντομα σε τιμές "mid-range", καθώς η εταιρεία στοχεύει κατά κύριο λόγο στην κρίσιμη αγορά των 150-250 ευρώ. Για την Coolpad και τα πλάνα της συνομιλήσαμε με τον Vice President της εταιρείας, κ.Jason Cao, ο οποίο μας αποκάλυψε τα πλάνα της αλλά και το πραγματικό μέγεθος της εταιρείας.

jason cao

Η Coolpad είναι τεράστιο brand στη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου, την κινέζικη, έχοντας την 3η θέση σε πωλήσεις στην ελεύθερη αγορά smartphones και διαθέτοντας 16 εκατομμύρια συσκευές το χρόνο (παγκοσμίως). Κατέχει σημαντικές πρωτιές, από το 2003 που ενεργοποιείται στην αγορά smartphones, όπως το πρώτο 4G LTE smartphone στην Κίνα και το πρώτο dual-SIM stand-by smartphome, ενώ κατέχει επίσης και πάνω από 6.000 τεχνολογικές πατέντες. Μάλιστα, πολλές από τις συσκευές που διατίθενται στην Ευρώπη είναι κατασκευής Coolpad, για λογαριασμό μεγάλων παρόχων όπως η Vodafone, η Orange και η T-Mobile, οι οποίες κυκλοφορούν με μεγάλη επιτυχία χάρη και στο πολύ μικρό ποσοστό επιστροφών/βλαβών τους (2% return rate). Τέλος, απασχολεί πάνω από 2.000 engineers στα 6 κέντρα ανάπτυξης που διαθέτει.

coolpad (1)

Από που προκύπτει όμως η ονομασία "Coolpad"; Παρά το ότι η εταιρεία δεν κατασκευάζει tablets, το όνομα προέρχεται από μια εποχή που δεν υπήρχαν ακόμη αυτά, το σχετικά μακρινό 2003. Τότε επιλέχθηκε αυτή η ονομασία στην Κίνα και το brand μεγάλωσε αρκετά έκτοτε, με αποτέλεσμα να παραμείνει ως έχει μέχρι σήμερα και να ξεπεράσει τα σύνορα της Κίνας. Η Coolpad, λοιπόν, εξειδικεύεται στα smartphones και έτσι έχει περάσει στη συνείδηση του κοινού.

coolpad (11)

Ο στόχος της Coolpad σύμφωνα με τον κ. Cao είναι να αποκτήσει μια ισχυρή παρουσία στην ευρωπαϊκή αγορά και να καταλάβει ένα σημαντικό μερίδιο στις πωλήσεις (5-7%) μέσα στα επόμενα χρόνια, ενώ στις χώρες που ήδη δραστηριοποιείται (κεντροανατολική Ευρώπη, Σκανδιναβία, Μάλτα, Κύπρος) γνωρίζει ήδη μεγάλη αποδοχή, φθάνοντας έως και 4η σε πωλήσεις, σε κάποιες αγορές. Πως θα το πετύχει; Προσφέροντας ποιοτικά smartphones με premium χαρακτηριστικά σε προσιτή τιμή, με κύριο στόχο την low-end προς mid-range τιμολογιακή κατηγορία.

coolpad (9)

coolpad (4)

Και πράγματι, τα μοντέλα που είχαμε στη διάθεσή μας, όπως το Coolpad Modena, Torino S και Porto S ήταν εντυπωσιακά ως προς την ποιότητα κατασκευής, το φινίρισμα αλλά και το hardware που ενσωματώνουν. Στόχος της Coolpad είναι κάθε χρόνο να φέρνει ένα "premium χαρακτηριστικό" από τις ναυαρχίδες στα low-end μοντέλα, πέρυσι αυτό ήταν η συνδεσιμότητα LTE και φέτος είναι ο αισθητήρας δακτυλικών αποτυπωμάτων. Έτσι, σταδιακά, όλες οι συσκευές στη γκάμα της Coolpad θα διαθέτουν αυτά τα χαρακτηριστικά, με τιμές έως 200 ευρώ, την ίδια στιγμή που ο ανταγωνισμός κινείται αρκετά υψηλότερα. Αξίζει να αναφερθεί ότι όλες οι συσκευές της Coolpad είναι dual-SIM, υποστηρίζουν όλα τα ευρωπαϊκά 3G/4G bands και μπορούν να δεχθούν microSD στην 2η υποδοχή SIM.

jason cao (2)

Το motto της εταιρείας είναι "cool for life" αλλά εφέτος εισέρχεται δυναμικά στην ελληνική και ευρωπαϊκή αγορά με το "cool at first touch". Αρκεί ένα άγγιγμα για να διαπιστώσει κανείς την αξία των smartphones της Coolpad και μέσα στους επόμενους μήνες, μέχρι το καλοκαίρι, το ελληνικό κοινό θα το διαπιστώσει με τα ίδια του... τα χέρια!

0 Comment