BREAKING

0

Η Electronic Arts πατεντάρει σύστημα δυσκολίας που προσαρμόζεται στα «κυβικά» σας

Με τα παιχνίδια να γίνονται όλο περισσότερο εκτενή και περίπλοκα, ο μεγάλος βαθμός δυσκολίας δεν είναι πια ο καθοριστικός παράγοντας για τη μεγάλη αντοχή τους στον χρόνο. Μάλιστα πολλές φορές μπορεί να λειτουργήσει αποτρεπτικά, κάνοντας τον παίκτη να τα παρατήσει. Αντίστοιχη αντίδραση μπορεί να προκαλέσει ένα παιχνίδι αν γίνει βαρετό λόγω χαμηλής πρόκλησης. Έτσι, τα περισσότερα παιχνίδια πλέον, μας επιτρέπουν όχι μόνο να επιλέγουμε το επίπεδο δυσκολίας στην αρχή, αλλά και να το αλλάζουμε στη διάρκεια. Ακόμα και αυτό όμως δεν είναι ιδιαίτερα πρακτικό, και έτσι η Electronic Arts ψάχνει τρόπο να εξελίξει το σύστημα.

Κατέθεσε λοιπόν μία πατέντα που αντιλαμβάνεται τις επιδόσεις σας ανά πάσα στιγμή, και προσαρμόζει τον βαθμό δυσκολίας αναλόγως. Αν δηλαδή βλέπει ότι έχετε προσπαθήσει καμιά δεκαριά φορές να νικήσετε ένα boss χωρίς επιτυχία, θα σας διευκολύνει, ενώ αντίστοιχα αν σας βλέπει να είστε ασταμάτητοι όταν πολεμάτε ορδές εχθρών, θα σας βάλει μεγαλύτερη πρόκληση. Βεβαίως η EA δεν διεκδικεί την πρωτιά, καθώς υπάρχουν ήδη παιχνίδια με αυτόματα προσαρμοζόμενο βαθμό δυσκολίας, όμως είναι λίγα, και έτσι η αγορά σίγουρα μπορεί να ωφεληθεί από ένα πιο εξελιγμένο σύστημα.

0 Comment

Post a Comment

(required)
(required - never published nor shared)