BREAKING

0

Η εξυπηρέτηση πελατών περνά μέσα από το…Twitter!

Το κοινωνικό δίκτυο αναβαθμίζει τις υπηρεσίες που προσφέρει στις εταιρίες που το χρησιμοποιούν, δίνοντάς τους ένα ισχυρό εργαλείο εξυπηρέτησης πελατών. Κάθε φορά που μια εταιρία θα δέχεται tweet από κάποιον πελάτης της, θα μπορεί να του απαντά δίνοντάς του αυτομάτως τη δυνατότητα για έναρξη άμεσων μηνυμάτων, μέσα από ένα tweet.

Η συνέχεια της επικοινωνίας μέσω άμεσων μηνυμάτων θα γίνεται από τον χρήστη επιλέγοντας τον σύνδεσμο που θα εμφανίζεται στο τέλος κάθε tweet της εταιρίας (send a private tweet, όπως εμφανίζεται μέχρι στιγμής στο επίσημο blog του Twitter). Με αυτόν τον τρόπο, η εξυπηρέτηση γίνεται περισσότερο άμεση ενώ εαν κάποιος πελάτης είναι ιδιαίτερα δυσαρεστημένος, θα μπορεί να εκφράσει τα παράπονά του σε privé περιβάλλον, χωρίς να βλέπουν άλλοι users τους - πιθανούς - αρνητικούς χαρακτηρισμούς.

Επιπλέον, οι χρήστες μετά τη συνομιλία τους θα δίνουν και feddback στο κοινωνικό δίκτυο για το κατά πόσο ήταν ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτηση.

0 Comment