27.3 C
Athens
Κυριακή, 14 Απριλίου, 2024
More

    Η Fanta πρωτοπορεί με μια μοναδική “Media-first” καμπάνια σε συνεργασία με τη Rakuten Viber

    Στην Ελλάδα, η Fanta πιστή  στα μηνύματα της κεντρικήςκαμπάνιας του brand, ανέδειξε το καρναβάλι, με μια μοναδική συνεργασία με τη Rakuten Viber για τη δημιουργία media-first advertising formats. Με αυτή την πρωτοβουλία, η Coca-Cola Hellas γίνεται η πρώτη εταιρεία παγκοσμίως που χρησιμοποιεί branded Viber Gems, καθώς και η η πρώτη εταιρεία  που λανσάρει branded Viber Lenses στη χώρα.

    Οι δυνατότητες των Viber Lenses και Viber Gems:

    • Viber Lenses ενισχυμένα με επαυξημένη πραγματικότητα (AR): Επιτρέπουν στους χρήστες να βελτιώσουν άμεσα τις φωτογραφίες και τα βίντεό τους, ενισχύοντας την αλληλεπίδραση μεταξύ τους.
    • Viber Gems: Τα “Gems” είναι ειδικά animations που ενεργοποιούνται από συγκεκριμένες λέξεις και φράσεις στις συνομιλίες των χρηστών. Για πρώτη φορά, λέξεις σχετικές με την περίοδο του καρναβαλιού (Αποκριές, Καρναβάλι, Καθαρά Δευτέρα, Τσικνοπέμπτη, Κούλουμα, Στολή, ντυθείς, τριήμερο) ενεργοποίησαν ένα Fanta branded animation καρναβαλιού σε συνομιλίες.

    «Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι για τη συνεργασία μας με τη Rakuten Viber σε αυτήν την πρωτοποριακή ‘media-first’ καμπάνια. Τα Viber Gems και τα Viber Lenses μαγνήτισαν το Gen Z κοινό και αύξησαν την διάδραση με τη Fanta. Η υλοποίηση των συγκεκριμένων ενεργειών, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, αφορά σε μια σημαντική καινοτομία στον τομέα του ψηφιακού marketing», δηλώνει η Μαρία Φήττα, Media Operations Senior Manager MED – Coca-Cola Hellas. “

    «Ο στόχος μας είναι ξεκάθαρος: να λειτουργούμε ως μια παγκόσμια υπερ-εφαρμογή που ανταποκρίνεται στις τοπικές ανάγκες και ενδυναμώνει τις ελληνικές επιχειρήσεις να καινοτομούν», δήλωσε η Cristina Constandache, Chief Revenue Officer της Rakuten Viber. «Η συνεργασία με την Coca-Cola Hellas για την εισαγωγή των Branded Viber Gems και των Branded Viber Lenses, για πρώτη φορά στη χώρα, αποτέλεσε μέρος αυτής της αποστολής και κατέστη δυνατή χάρη στην εμπιστοσύνη και την αφοσίωση της εταιρίας στο να σπάει τα όρια».

    Μάρθα Κατσαρού
    Μάρθα Κατσαρού
    Είμαι η Μάρθα Κατσαρού με τάση να εκφράζομαι μέσα από τη μαγεία της γραφής. Το ακαδημαϊκό μου ταξίδι με πήγε από τον κόσμο της Διοίκησης Επιχειρήσεων στη Σχολή Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, όπου απέκτησα το μεταπτυχιακό μου στη Δημοσιογραφία και τα Νέα Μέσα. Από τα πρώτα μου χρόνια, ανακάλυψα ότι η αληθινή μου φωνή αντηχεί πιο εύγλωττα στον γραπτό λόγο παρά στον προφορικό. Γι' αυτό έκανα το άλμα και από τους αριθμούς βρέθηκα να «μπλέκομαι» με τα γράμματα, για να επικεντρωθώ στο πάθος μου για το lifestyle. Είτε πρόκειται για μόδα, ομορφιά, κουσκούς, tips ή διακόσμηση, αυτά είναι τα θέματα που πάντα με γοήτευαν ως αναγνώστρια. Πλέον, οπλισμένη με όρεξη, ξεκινάω το ταξίδι μου με τις δικές μου ιδέες, ανησυχίες και σκέψεις που μοιράζομαι μαζί σου. Θα γίνεις συνταξιδιώτης μου;

    Related Articles

    ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

    εισάγετε το σχόλιό σας!
    παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

    Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles