22.2 C
Athens
Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024
More

    Η φρενίτιδα…του metaverse: 7 πυλώνες προτεραιότητας της Meta αλλάζουν τον ρόλο των Μάρκετινγκ Μάνατζερ

    Σε ένα από τα πλέον δημοφιλή (αν όχι το πλέον δημοφιλές) buzzword στους τομείς της τεχνολογίας και των επιχειρήσεων αναδεικνύεται το metaverse. «Υπαίτια» για την νέα αυτή φρενίτιδα.. γύρω από το metaverse, φαίνεται να είναι η Facebook Inc, όταν μετά από τις επιθέσεις που δέχθηκε από τις ρυθμιστικές αρχές και τους νομοθέτες στις ΗΠΑ για τις επαγγελματικές πρακτικές της, ανακοίνωσε πρόσφατα την μετονομασία της από Facebook Incorporated σε Metα, χρησιμοποιώντας την μελλοντική ενασχόληση της εταιρείας με το metaverse ως βασική αιτιολογία/δικαιολογία. Έτσι, σε συνέδριο που πραγματοποίησε η Meta, μητρική των Facebook, Instagram, WhatsApp, ο CEO της Mark Zuckerberg, αποκάλυψε τα σχέδιά της για το 2022.

    Όπως ανέφερε κατά τη διάρκεια της κεντρικής παρουσίασής του, μόλις το metaverse (μετά – σύμπαν) γίνει πραγματικότητα, οι συσκευές μας «δεν θα είναι πλέον το επίκεντρο» της προσοχής μας – αντίθετα θα βασιστούμε σε υλικό που επιτρέπει στους ανθρώπους να αισθάνονται «παρόντες» σε οποιονδήποτε διαδικτυακό κόσμο κι αν βρίσκονται. Εξήγησε επίσης τα φιλόδοξα σχέδια της εταιρείας για την οικοδόμηση ενός νέου σύμπαντος – έναν τρισδιάστατο εικονικό χώρο όπου άνθρωποι από όλο τον κόσμο θα μπορούν να συνδεθούν.

    Σύμφωνα με τα όσα είπε, οι 7 πυλώνες προτεραιότητας της Meta για το 2022 είναι: 

    Reels: ο πλέον ταχύτερα αναπτυσσόμενος τύπος περιεχομένου, ήρθαν για να εξυπηρετήσουν το νεαρό κοινό και φυσικά ως «απάντηση» στον πιο σκληρό ανταγωνιστή, το Tik Tok. Η Meta επικεντρώνει το ενδιαφέρον του κοινού της στα βίντεο σύντομης μορφής.

    Συνομιλίες Κοινότητας: Οι συνομιλίες κοινότητας, βοηθούν τους χρήστες WhatsApp να οργανώσουν τις ομαδικές συνομιλίες τους, οι συνομιλίες κοινότητας έρχονται σε Facebook και Instagram. 

    Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Η Meta δεσμεύεται να βελτιώσει την εμπειρία αγορών και να αναπτύξει το E-commerce. Μέσω της εικονικής πραγματικότητας θα προσφέρει στους αγοραστές μια εξαιρετικά εξατομικευμένη ψηφιακή εμπειρία αγορών.

    Διαφημίσεις: Η Meta θα καταργήσει τις λεπτομερείς επιλογές στόχευσης διαφημίσεων και θα προσφέρει στους χρήστες περισσότερο έλεγχο σχετικά με τους τύπους περιεχομένου διαφήμισης που θέλουν να δουν.

    Πολιτική απορρήτου: Οι διαδικασίες συλλογής, αποθήκευσης και χρήσης δεδομένων θα γίνονται με κωδικοποίηση από ειδικές συσκευές, προσφέροντας ανωνυμία στους χρήστες και απόλυτη ασφάλεια των δεδομένων τους.

    Τεχνητή νοημοσύνη: Για πρώτη φορά στην ιστορία η προηγμένη τεχνολογία ενεργοποιεί έναν εικονικό κόσμο, υψηλής πιστότητας, όπου οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν, να παίξουν, να αγοράσουν και πολλά άλλα. 

    Metaverse: Το όραμα του CEO Mark Zuckerberg είναι η δημιουργία ενός εικονικού κόσμου όπου ψηφιακά άβαταρ θα αλληλεπιδρούν με σκοπό την διασκέδαση, την εργασία, την ψυχαγωγία κτλ.

    Είναι πασιφανές ότι προαπαιτούμενο για την αξιοποίηση των νέων αυτών 7 πυλώνων στο ψηφιακό marketing είναι η εξειδικευμένη γνώση και δεξιότητες από επαγγελματίες του τομέα, όπως της εταιρείας socialway, που είναι σε θέση να κατανοήσουν την νέα σχέση μεταξύ της επικοινωνίας και ψηφιακού μάρκετινγκ που δημιουργεί η νέα αυτή πραγματικότητα.

    Τα Reels και το Tik Tok φέρνουν ένα νέο τρόπο παρουσίασης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με ποιο αυθόρμητο, casual, DIY βίντεο που κερδίζουν το ενδιαφέρον. Αυτού του τύπου περιεχόμενο είναι κάτι που πρέπει να κοιτάζουν πως θα δημιουργήσουν οι εταιρείες.

    Οι κοινότητες είναι το μέσo που πήρε φωτιά τα τελευταία δύο χρόνια με την πανδημία και αυτή την ανάγκη για προσωπική ενημέρωση πρέπει να εκμεταλλευτούν τα brands για να κρατούν τους πελάτες τους ενεργούς και ενημερωμένους.

    Τα εργαλεία ηλεκτρονικού εμπορίου καθώς και οι διαφημίσεις είναι αναπόσπαστο κομμάτι κάθε εταιρείας που διατηρεί eshop και είναι κάτι που δεν μπορεί να αφεθεί στην τύχη.

    Η πολιτική απορρήτου και οι διαδικασίες συλλογής δεδομένων δεν είναι κάτι νέο και πρέπει οι εταιρείες να το έχουν ψηλά στις προτεραιότητες τους, ειδικά αν έχουν σκοπό να επικοινωνούν σε προσωπικό επίπεδο με τους πελάτες τους μέσω email και sms.

    Tο Metaverse και η τεχνητή νοημοσύνη (A.I.) είναι εδώ και εξελίσσονται μέρα με την μέρα. Είναι πλέον φανερό ότι είναι ο επόμενος κόσμος του ψηφιακού μάρκετινγκ. Η ενεργή και συνεχής παρουσία μιας επιχείρησης στις νέες τεχνολογίες είναι ίσως ο καλύτερος τρόπος να βρίσκεται πάντα ένα βήμα μπροστά. Το μόνο σίγουρο είναι ότι χρειάζονται γερές βάσεις και σωστοί συνεργάτες. Η socialway ειδικεύεται  στο digital marketing από το 2011 και μπορεί να βοηθήσει κάθε επιχείρηση να αξιοποίηση τις τεράστιες δυνατότητες που προσφέρει σήμερα η προβολής στο WEB.

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles