24.2 C
Athens
Παρασκευή, 6 Ιουνίου, 2025
More

    Η Heineken παρουσιάζει το Boring Phone – Ώρα να αποσυνδεθείς για να ζήσεις τις στιγμές που μετράνε

    Η Heineken®, σε συνεργασία με το Brand Bodega, experts στο street culture, κυκλοφόρησε το «The Boring Phone» – μια συλλεκτική, ανατρεπτική συσκευή που ήρθε για να γίνει ένα πολυπόθητο gadget.

    Η περιορισμένης έκδοσης σειρά «dumb» τηλεφώνων, ειδικά σχεδιασμένων με μειωμένες τεχνολογικές δυνατότητες, δημιουργήθηκε για να ενθαρρύνει τους ανθρώπους να απολαύσουν αυθεντικές συνδέσεις στις βραδινές τους εξόδους, αποσυνδεόμενοι από τα smartphones τους.

    Κατασκευασμένο από την ευρωπαϊκή εταιρεία καινοτομίας Human Mobile Devices (HMD), το Boring Phone σχεδιάστηκε για να επαναφέρει τη χαρά της απλής, ανθρώπινης επαφής. Κλήσεις. Μηνύματα. Τίποτα άλλο. Ό,τι πραγματικά χρειάζεσαι για να είσαι εκεί.

    Η απόφαση της Heineken να φέρει το Boring Phone στην Ελλάδα δεν είναι τυχαία: έρευνα της εταιρείας έδειξε πως οι Zillennials στη χώρα νιώθουν εγκλωβισμένοι στην ψηφιακή υπερσύνδεση. Πάνω από το 50% των νέων κοιτάζει την οθόνη του πάνω από 5 ώρες καθημερινά. Και όμως, οι ίδιοι αναζητούν κάτι πιο αυθεντικό. Κάτι πιο αληθινό.

    Για να δώσει τοπική διάσταση στην καμπάνια και να «μιλήσει» στη νέα γενιά, η Heineken συνεργάστηκε με τρεις Έλληνες δημιουργούς περιεχομένου – τον Διονύση Ατζαράκη, την Zoe Pre και τον Μιχαήλ Κρητικό – που μέσα από προσωπικές τους στιγμές αποδεικνύουν ότι οι καλύτερες στιγμές δεν χρειάζονται stories για να μείνουν αξέχαστες. Χρειάζονται απλώς να τις ζήσεις.

    Η πρώτη εμφάνιση του Boring Phone στην Ελλάδα πραγματοποιήθηκε στο εντυπωσιακό closure party του This is Athens Festival, όπου η Heineken® μετέτρεψε μια νύχτα διασκέδασης σε μια γιορτή της ανθρώπινης σύνδεσης – χωρίς περισπασμούς, χωρίς scroll, μόνο με ουσία.

    Μόλις 100 συλλεκτικές συσκευές θα γίνουν διαθέσιμες σε τυχερούς fans. Το Boring Phone δεν είναι απλά ένα τηλέφωνο. Είναι στάση ζωής. Είναι το εισιτήριο για να ξαναβρείς τη χαρά του να είσαι παρών. Στην παρέα. Στην κουβέντα. Στον ρυθμό.

    Μάθε περισσότερα για το πως μπορείς να το αποκτήσεις εδώ.

    Ελένη Σαραντάκη
    Ελένη Σαραντάκη
    Η Ελένη Σαραντάκη είναι δημοσιογράφος και εκπαιδευτικός με πολυετή εμπειρία στο χώρο του τεχνολογικού και τουριστικού ρεπορτάζ. Έχει συνεργαστεί με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα ως αρθρογράφος, ενώ σήμερα είναι αρχισυντάκτρια του περιοδικού της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Greek Hotelier και editor στο τεχνολογικό site Digital Life.

    Related Articles

    ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

    εισάγετε το σχόλιό σας!
    παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    15,200ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles