Οι διαφημίσεις “Get a Mac” της Apple υπήρξαν αρκετά δημοφιλείς στη δεκαετία των 00’s, καθώς με το …διάλογο μεταξύ δύο ηθοποιών είχαν ως στόχο να πείσουν τους καταναλωτές να διαλέξουν Mac. Τώρα, ένας από τους πρωταγωνιστές τους, ο ηθοποιός Justin Long προσελήφθη για να λάβει μέρος σε μια νέα σειρά από σποτς για συσκευές Huawei.
Όπως διαβάζουμε στο secnews.gr, σε ένα από τα videos ο Justin Long δίνει συνέντευξη για θέση διευθυντή στο… Mate 9. Το video επαινεί την ισχυρή μπαταρία της συσκευής, που μπορεί να κρατήσει δύο ημέρες χωρίς φόρτιση, καθώς και τις προηγμένες δυνατότητες της κάμεράς του.
Προβάλλει επίσης και την εικονική βοηθό Alexa της Amazon που ενσωματώνεται στο Mate 9 της Huawei.
Η δεύτερη διαφήμιση δείχνει το MateBook της Huawei να παίρνει μέρος σε μια οντισιόν σε μια νέα παραγωγή, ενώ το Mate 9 και ο Justin Long παρακολουθούν την απόδοση του notebook.
Οι νέες διαφημίσεις είναι αρκετά διαφορετικές σε σύγκριση με τις “Get a Mac” διαφημίσεις της Apple, αλλά μερικές ομοιότητες υπάρχουν. Τα videos είναι σύντομα, ο διάλογος είναι ένα αστείο σημείωμα με τον Justin Long να είναι ο μόνος χαρακτήρας, σε αντίθεση με τις “Get a Mac” διαφημίσεις οι οποίες συχνά είχαν guest εμφανίσεις από διάφορες διασημότητες, μια εκ των οποίων ήταν η Gisele Bundchen.
Η Huawei θα ανακοινώσει την επερχόμενη ναυαρχίδα P10 μέσα στις επόμενες εβδομάδες στο MWC 2017, μία συσκευή η οποία θα λάβει σίγουρα την προσοχή των καταναλωτών με τους φημολογούμενους αισθητήρες Leica και την dual-edge κυρτή οθόνη.