H OnePlus, μια από τις πιο γνωστές κατασκευάστριες εταιρείες στην Κίνα πρόσφατα γιόρτασε τα 9α γενέθλια από τότε που ξεκίνησε τη λειτουργία της και οι υπεύθυνοι της προχώρησαν σε μια σειρά από σημαντικές ανακοινώσεις που αφορούν τα μελλοντικά της σχέδια. Συγκεκριμένα, όπως έγινε γνωστό η OnePlus αναμένεται μέσα στο 2023 να συσφίξει την σχέση της με την Oppo, με τις δύο εταιρείες να ακολουθούν μια dual-brand φιλοσοφία και πολιτική.
Όπως έγινε γνωστό, η Oppo πρόκειται να επενδύσει 1.43 δισεκατομμύρια δολάρια στην OnePlus εντός μια περιόδου τριών ετών. Αυτή η στρατηγική τοποθετεί την OnePlus ως ένα brand που θα κάνει focus στην παραγωγή νέων ισχυρών flagship, με την παραπάνω ενίσχυση ουσιαστικά να επιτρέπει στην OnePlus να διατηρεί μια καθαρά value for money προσέγγιση στα προϊόντα της. Στο πλαίσιο της γενικής αναδιοργάνωσης που αφορά στη συνεργασία των δύο κορυφαίων κατασκευαστριών, όλα τα προϊόντα της OnePlus θα πωλούνται από εδώ και εξής online στην περιοχή της Κίνας, σημαίνοντας ουσιαστικά και μια επιστροφή στις ρίζες για την δημοφιλής εταιρεία. Ωστόσο, σε περίπτωση τεχνικού προβλήματος μιας συσκευής, οι πελάτες της θα μπορούν να χρησιμοποιούν τα physical καταστήματα και τα service centers της Oppo. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα online καταστήματα της Oppo στην Κίνα, ήδη πωλούν προϊόντα και αξεσουάρ της OnePlus.