BREAKING

0

Οι Κύπριοι υιοθετούν τη τάση των wearables, όχι όμως στους ίδιους ρυθμούς με το μέσο Ευρωπαίο πολίτη!

Wearables1

Όσο η τεχνολογία εξελίσσεται, νέες καινοτομίες κάνουν την εμφάνισή τους, ασκώντας σημαντική επιρροή στη συμπεριφορά του καταναλωτή, προσφέροντάς του μεγαλύτερη δικτύωση, κινητικότητα (mobility) και πολυχρηστικότητα. Άλλωστε, σε αυτά τα χαρακτηριστικά επενδύουν συνεχώς και οι κατασκευαστές των wearables ώστε να ενισχύσουν τα πλεονεκτήματα μιας τέτοιας συσκευής στην αντίληψη του καταναλωτή. Ο Κύπριος χρήστης υιοθετεί τη νέα αυτή τάση, όχι όμως στους ίδιους ρυθμούς με το μέσο ευρωπαίο πολίτη.

Ο τρόπος που θα λειτουργούμε στην καθημερινότητά μας φαίνεται να αλλάζει σημαντικά στο μέλλον, καθώς όλο και περισσότερες “έξυπνες συσκευές” μπαίνουν στη ζωή μας με στόχο να την κάνουν πιο εύκολη. Ο Κύπριος χρήστης υιοθετεί τη νέα αυτή τάση, όχι όμως στους ίδιους ρυθμούς με το μέσο Ευρωπαίο πολίτη, αφού δεν έχει ακόμη αντιληφθεί πλήρως τα επιπρόσθετα πλεονεκτήματα αυτών των συσκευών, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στο σχεδιασμό και το προσωπικό στυλ.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, η χρήση των wearables δεν περιορίζεται πια στην απλή καταγραφή μιας οποιαδήποτε δραστριότητας, αλλά επεκτείνεται και στους τομείς της υγείας της ασφάλειας και στην εύρεση τοποθεσίας. Η δυνατότητα να προσαρμόζει κανείς τις λειτουργίες ενός wearable στις προσωπικές του επιθυμίες και ανάγκες, αποτελεί το μέλλον αυτών των συσκευών. Η βιομηχανία της μόδας αρχίζει να εισέρχεται κι αυτή σταδιακά στην αγορά, ενσωματώνοντας τη συγκεκριμένη τεχνολογία σε ρούχα, υποδήματα, και κοσμήματα. Σε αντίθεση με την Ευρώπη, ο ανταγωνισμός στην κυπριακή αγορά στον χώρο των wearables παραμένει χαμηλός αλλά σταδιακά αυξανόμενος, καθώς όλο και περισσότεροι νέοι παίκτες έρχονται να καλύψουν τη ζήτηση, σε μια αγορά που συνεχώς μεγαλώνει.

Τα “έξυπνα ρολόγια” Smartwatches και τα Health & Fitness Trackers παραμένουν οι δυο μεγαλύτερες κατηγορίες της παγκόσμιας αγοράς, καταγράφοντας διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης (+50% και +93% αντίστοιχα, η αύξηση του όγκου πωλήσεων το Φεβρουάριο του 2016 συγκριτικά με το 2015), ενώ με συνεχώς αυξανόμενους ρυθμούς κινείται και η κατηγορία των Wrist Sport Computers.

Στην Κύπρο πάντως, ένας στους δυο χρήστες wearable αγοράζει κάποιο “έξυπνο ρολόι”, όταν στην Ευρώπη 1 στους 2 προχωρά σε αγορά ενός Health & Fitness Tracker.

0 Comment